čtvrtek 13. března 2014

Tvořivá vlna

Slíbila jsem vám něco málo z mého tvoření, kdo sleduje mé stránky na FB tak ví, že nezahálím.-))
Dnes vám tedy ukážu pár kousků z mé dílny za posledních pár dnů.
Vše jsem tvořila na přání a stále pokračuji:-))
Protože se blíží jaro je to především o jarním tvoření látkových velikonočních vajíček a zajíčků.












Pak samozřejmě polštářky a další doplnky do domečků a bytečků.-)





















Pro dnešek se s vámi mé milé loučím, začátek jara je vždy pracovně hodně hektický a tak si to vychutnávám plnými doušky... jen na ten virtuální svět není příliš mnoho času:-))
Opatrujte se, a já se na vás budu zase příště moc těšit!
Vaše Andy


8 komentářů:

  1. Andrejka, ty máš zázračné ručičky:) Tvorila si z krásneho materiálu, aj doplnky ktoré si použila na vajíčka sú absolútna jednička.
    m.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj zlato moje,
    tak buď stíhat tvoření,nebo upravovat bytečky .... ale obě věci najednou? .... nechápu .... ty musíš být naklonovaná :-)
    K nám prosím na návštěvku pošly originál ju :-)
    Pusinu a přestaň mě provokovat s těmi nádhernými vajíčky :-)
    Pa,pa,pa Gabča

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Andrej....to není možný....ty jedeš.Jseš prostě nezmar.Hezky si upravila byteček,obšila atd.No ale ty polštáře na přání sou fakt super...měj se hezky pa Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Aji, nádherné tvoření .... ty vajíčka vypadají kouzelně ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Ajko, tvoje tvoření je zase nádherné. Jeden kousek lepší než druhý. Jen nechápu jak to všechno stíháš...:-) Měj se moc fajn Anny

    OdpovědětVymazat
  6. To tedy opravdu nezahálíš. Nevím, co ti mám pochválit dřív.
    Krásné látky. Kde nakupuješ, pokud to není tajné?
    Jestli máš chuť, přijď se na můj blog zapojit do soutěže. Můj blog oslaví příští týden 1. narozeniny a tak jsem na jeho počest uspořádala velkou soutěž! Můžeš vyhrát jednu ze tří knižních novinek z edice TOPP, což určitě stojí za to: Velká soutěž o TOPPku - Kreativně s Ladybird

    OdpovědětVymazat
  7. Andrejka ty ideeeeš, rozbehnutý motor :) Najviac ma zaujali vajíčka, tie sú moje top. Sú nádherné a ak sú robené falošným patchworkom látkami, tak potom máš super cit pre výber látok. Tlieskam.

    OdpovědětVymazat