středa 12. června 2013

KONEC MMB



Radost netrvá dlouho ?? ale jooo trvá podle toho jak se k tomu člověk postaví... 
Před pár dny jsem dala pár proměn na server MMB... přeci jen tam člověk prožil kus virtuálního života, rád se pochlubí, podělí a třeba potěší i oko a třeba i inspiruje. 
Proměna pracovny a proměna hostinského pokoje měla opravdu velký úspěch, chodilo mi každý den spoustu krásných, moc milých slov, kterých si nesmírně vážím, stejně tak si vážím každé pochvaly tady, kde mi je nejlépe. 
Nu...a co se dnes nestalo, nerada bych tím někoho nudila, spíše se to týká lidí, kteří mě sledovali na MMB a emailem dostávali odkaz na blog, kde se mohli potěšit více fotkami. 
Jela jsem dopoledne ven a když jsem se vrátila, nemohla jsem se dostat na onen již zminovaný MMB na svůj účet....ptám se proč.... po otevření emailové schránky na mě blikalo od administrátora oznámení o zrušení účtu , a ted pozor...důvodem bylo to, že jsem vkládala hodně fotek a měla hodně komentářů, tudíž hodně odkazů na blog, tečka! více se se mnou nikdo bavit nehodlá...Jsem člověk, který snese hodně, jsem člověk, který si nestěžuje, jsem člověk, který bere život jako dar.... ale jsem člověk, který nedokáže pochopit argument ke zrušení účtu jen proto, že vkládá proměnu domova,  a protože se to líbí tak to raději vymažeme celý a máš po ptákách milá Andreo .... 


Všechno se děje z nějakého důvodu, všechno má nějaké logické vysvětlení a já se nesmírně těším, co mi tato zkušenost, ze které jsem mírně řečeno na...raná, přinese.

Omlouvám se tímto všem, koho toto vůbec nezajímá a přesto si to čtou, a nudí je to...
ale já si musela veřejně postěžovat na to, že je v této zemi vůbec možné, někomu zakázat něco jen proto, že vloží něco, co se líbí, lidé to komentují a ono se mu to zakáže, protože  to má tak velký ohlas...
Přijde mi, že celé vedení MMB je stará, hodně stará škola z dob  minulých... ale co už...

Tož pro všechny, které jste mě sledovali i na MMB, fotky už a pouze tady.-)))

Mějte se krásně, užívejte života .... Andy

57 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, Andrejko. Omlouvám se za smazání:-))) Chtěla jsem jen něco opravit.... Já si Vás dala do oblíbených a ráda budu nakukovat. Nikdy jsem moc nemusela modrou ale ve Vašem podání je to pecka.... Přeji Vám krásný den a ještě krásnější tvoření. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko,
      moc vám děkuju za pochvalu ! moc si toho vážím, děkuju vám !
      krásný večer andy

      Vymazat
  3. Dobrý den Andreo, nic si z toho nedělejte. Sleduji některé zajímavé blogy a ráda se z nich inspiruji. A tak vím, že tuto zkušenost udělala asi před rokem také Pavla z Bílého domova. Komu se její práce líbí, sleduje jednoduše dál její blog. Chtěla se podělit s ostatními o nápad na adventní a vánoční výzdobu a to byl zřejmě ten "zločin", za který ji také zrušili účet. Zřejmě tam pracují samé "osvícené duše". Nebuďte z toho smutná. Gábina S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano, na Pavlínku si vzpomínám, ona mi kdysi hrozně pomohla udělat první krok ke změně bydlení, byla pro mě neskutečná inspirace. pamatuju si její odchod z mmb moc dobře...
      je úžasná...
      celé vedení mmb je poněkud zvláštní... já na to jen říkám, neuděláš nic Ajko, jedeme dál.-)))
      krásný večer a děkuji za komentář .

      Vymazat
  4. Andrejka, hlavu hore! Sama tvrdíš, že všetko zlé je na niečo dobré. Ty si tak šikovná baba a plná energie, že nad týmto môžeš mávnuť rukou. Keď o tvoje príspevky nemajú záujem, nech. Tu sa ti určite rozrastie okruh sledovateľov, pretože tvoríš krásne veci. Veď ja som ťa tiež len nedávno objavila a odvtedy sa nestačím čudovať tvojej šikovnosti. Tak veľa zdaru:)
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moní, už jsem v pohodě.-))) stačilo jedno slovo od manžela a bylo rázem po smutku .-)))
      jen mi to přijde hodně zvrácené, že někdo rozhodne bez varování o tom co se smí a co se nesmí na základě vlastního úsudku a dedukce...to mi hlava nebere...
      máš hodně komentářů, vkládáš hodně fotek... tak nazdar...definitivně...
      Moc ti děkuji za slova podpory, chvály, moc si toho vážím!
      ajka

      Vymazat
  5. Andrejko,tak jsme na tom podobně,jen ty jsi chudinko dopadla hůř...mě vymazali opět fotky a všechny komentáře kde jsem se jen zmínkou zmínila o svém blogu...co naděláš...nic...závist tam prostě byla,je a bude...Bohužel...na blogu nám je líp,no ne?Měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš Klárko, tohle ani není závist, ale lidská hloupost.
      Je těžký dokazovat něco někomu kdo je hloupý.
      v tom co jsem na mmb vkládala nebyla špetka zákeřné a vypočítavé záminky k obchodování, reklamy blogu k zakázkám. Těch mám že nevím do vánoc kam dřív skočit...
      na to mimáč nepotřebuji.
      Posledních pár fotek bylo jen pracovna a hostinský pokoj... inspirace jako blázen..myslím si...
      a rup, všechno pryč a důvod??
      hodně fotek, hodně komentářů, reklama k uzavření obchodu ...nazdar...
      zrušení účtu...rovnou...bez varování...střela do zátylku...nezajímá...
      a to je prostě o hlouposti té dotyčné dámy, která to má na starost, protože takový argumenty může vymyslet jen hloupý člověk.
      je mi líto těch komentářů, které jsem si nestihla všechny ani přečíst..
      no nic...zpět do své ulity sem, kde je svoboda pohybu a slova maximální...
      měj se krásně papa ajka

      Vymazat
  6. Andrejko, copak se to zase děje. Já jsem dnes chtěla ukázat fotečky Tvé kamarádce a zjistila jsem, že jsou fuč. Nevím co jim stále vadí. Já jsem měla nedávno stopku na měsíc a kopa foteček je fuč. Ještě, že máme své blogy. Tak budu chodit sem za tebou. tak se měj Denisa

    ..pěkný večer ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denisko,
      já sama nevím co jim vadí, jeto vždy na udání, vždy to je o skupině lidí, kterým v žaludku ležím, ale už nikdo nevidí podstatu vložení fotek. Mám si mastit ego jak jsem skvělá , dokonalá ...tak a chvalte mě...
      houby...tohle je přeci o něčem jiném...
      o inspirování na něco nového v interiéru, je tolik úžasných šikovných ženských...ale jsou i takové, které potřebují pomoct...potřebují něco vidět v realu , potřebují vidět barvy jak k sobě pasují atd.. tohle jsem chtěla předat ...tohle jsem cítila jako potřebu ukázat, že ženská nepotřebuje chlapa aby si přidělala poličku, prostě to jde, když se chce ...o to mě xakru jde...
      někdo má ale pocit, že si dělám reklamu na šití.-)) tím že vložím ložnici, nebo pracovnu... to je prostě o hlouposti lidí, kteří to mají hozené někde jinde...
      ale co už...neudělám nic...
      Denisko, měj krásný den
      Andy

      Vymazat
  7. Moc tě zdravím Andrejko...tak tohle mi hlava nebere,proč pořád dělají takové věci...mají být rádi,že právě díky těm tvým krásným fotečkám a proměnám mají velikou sledovanost.Kolik fajn lidiček už tímto způsobem otrávili...za chvíli nebude na MMB na co koukat.
    Ale je to přesně jak píšeš....všechno má svůj důvod....Já tě budu na blogu vždy s očekáváním sledovat,protože tvé nápady jsou moc fajn aty veliká šikulka,pa,pa ♥ Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, moc tě zdravím.
      Tam je to o jednom a tom samém..nemáš hvězdy, tak táhni do háje..
      a běda jestli dáš víc fotek...a budeš mít extra víc komentářů, to ne..to tedy ne!!! mazej ...bud zaplat , nebo mazej...
      ponižujeme mě přístup celého vedení mimáče, ta arogance, ta slepá argumentace založená na dedukci!
      Sekce bydlení bude už jen o buchtách na stole...protože všechny holky, které kdy tvořily , inspirovaly, jsou pryč... takřka...
      jdu něco dělat Janičko, zítra mi dovezou nábytek do hostinského pokoje , dnes přijde truhlář aby zaměřil tu patrovou postel...tak se táááák těším.-))))a o víkendu budu dělat chodbu, tak se budu těšit na tvou návštěvu.
      měj se krásně a děkuju za podporu.
      papa ajka

      Vymazat
  8. Andrejko, krásný večer :)
    nenech si rozhodně zkazit náladu, na mimibazar jsem chodila dlouho, ale teď už ne. I já jsem měla na měsíc zátrh a když jsem viděla co se tam pořád děje, radši jsem si našla BLOGER. Tady je rozhodně líp a člověk je svobodný v tom co nafotí a hlavně v tom co napíše. Tvoje proměna je krásná, jako celé tvoje bydlení a ráda se chodím kochat. Pa Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, moc tě zdravím a děkuju ti za podporu.
      je to o té svobodě, kterou tady miluju...
      všechno zlé je k něčemu dobré... tak už ted se těším kam mě toto celé posune.-))
      měj krásný den ajka

      Vymazat
  9. Andrejko,
    zrovna jsem hledala na MMB tu Vaši fotku z rána u otevřeného okna a nenašla jsem ji. Měla jsem hned tušení, že Vám ji vymazali, ale že to dopadne takto! To je opravdu silná káva- zrovna pro tak pokorného človíčka, kterým Vy jste. Jen děkuji Bohu, že jsem si Váš blog včera na MMB našla a uložila.
    Jste úžasná kreativní bytost, která se nikdy nikde neztratí a vždy bude ostatní těšit a inspirovat:o)
    Krásný večer, Monča.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moní, moc moc děkuji za podporu a komentář, víte byla to velká podpásovka, nelituji se, chápu, že ze mě nic neměli , neplatila jsem členství tak proč by mě měli nechat abych vkládala fotky...
      mě vadí úsudek jedné osoby, která si vydedukovala, aha, ona vkládá nějak moc často...má extra hodně komentářů... hele, tady není něco v pořádku...tak proč to řešit, rovnou jí zrušíme účet...nazdar...
      tam je úplně jedno, jestli někoho inspiruješ, nebo potěšíš...neplatíš tak táhni... definitivně...
      jdu se zabavit prací, ta je lék na všechno.-))))
      děkuji Moní za váš čas a budu se těšit zase příště!
      papa ajka

      Vymazat
  10. Andrejko, tak to je neuvěřitelné. Ještě včera jsem hledala na MMB šití podsedáků a otevřel se mi tvůj návod. Tak snad jsem si návod do hlavy uložila dobře:-(. Nic si z toho nedělej, lidská hloupost je bezmezná.Krásný večer Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, zrovna včera ráno tam byla tak neskutečná pohoda... rozjely jsme si tam opět takový vtipný komentáře, kdy jsem měla pocit , že je to opět ten starý dobrý mimáč... pak přijedu abych si dočetla reakce a už se tam nedostanu.-)))
      Návod na podsedáky vložím sem, a další návody mám ještě v hlavě, tak ted už jen tady.
      Lidská hloupost opravdu nezná hranic.-))
      Věruško, děkuji ti za podporu.
      prožij krásný den
      papa ajka

      Vymazat
  11. Andrejko na MMB jsem tě nesledovala,mám tě tu a upřímněmi to stačí!Dnes je možné želbohu vše-sama neusrále s něčím bojuji :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko moje,
      jsem ráda, že jsem poznala právě tady...
      a srážky s blbcem se člověk neubrání, ale vždycky z toho plyne nějaké ponaučení, to mě ve finální fázi vždycky nejvíc baví.-)
      měj krásný den a děkuju za podporu
      ajka

      Vymazat
  12. Andrejko, mám stejnou zkušenost, pozastavili mně účet za vkládání obrázků, které prý nepatřily do bydlení :-(, dvakrát mě upozornili a konec a že jsou tam fotky, které vůbec s bydlením nemají nic společného a nikdo to nemaže.... holt si vždycky někoho vyberou... blog je stejně lepší, ne? :-) Pa D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, blog je o svobodě projevu a to je v dnešní době, alespon pro mě hrozně důležité...
      měj krásný den
      ajka

      Vymazat
  13. Moje drahá Andrejko, ty stejně žádný MMB nepotřebuješ tvoje sledovanost je i tak na blogu velká a sem si můžeš psát co se ti zlíbí třeba 5x denně :o). Je mi jasné, že jsi se chtěla pochlubit, potěšit a možná taky inspirovat další duše, ale byla jsi ta vyvolená na kterou to tentokrát spadlo. Jo hold holka asi jsi jim málo platila. Mám takový pocit, že většinou si takhle zasednou na ty jedince co mají jednu nebo žádnou hvězdičku a pak to berou jako reklamu na vlastní výrobky, ale co to má společného s předělávkou pokojů to opravdu nevím . Mají to celé na hlavu postavené a jak sleduji tak poslední dobou v Bydlení "chcípl pes". Příspěvků je velmi málo už není skoro na co koukat. Jak se říká vše zlé je pro něco dobré a jen čas v tomto případě ukáže v čem byla ta pozitiva. Pá drahá a věř, že ve mně máš fanouška i nadále. Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lonko moje,
      víš ono je to celé vždycky založené na placení.
      Byla jsem na mmb 2008... platila jsem jim v době když jsem podnikala s oblečením nemalé peníze.
      Vždycky jsem si platila minimálně 3 hvězdy.
      Když jsem zakládala blog, zrušila jsem členství a respektovala jejich pravidla...
      to že jsem do poslední chvále respektovala, že nesmím dávat odkaz na blog , že jsem logicky pochopila co je dekorace, co je bydlení a co je hobby a nepokoušela jsem se to obejít ...
      všechno jsem respektovala...ano o tom to celé je...
      jestli jsem vložila polštáře na posteli ... a napsala více fotek na blogu... ok...to jsem si mohla odpustit, ale pak už to bylo jen o proměnách...křeslo, taburet, Viktorčin koutek, ted ty dva pokoje...
      nepotřebuju reklamu na šití, mám šití v reálném životě hodně, protože je to moje práce...jinou nemám...dělám co miluju...
      takže mě štve jen úsudek jedné osoby, která vše staví na vlastních pocitech, domněnkách a argumenty nebere, nereaguje, pohrdá tebou...to je na to všem zarážející, že jednáš z někým, kdo tebou pohrdá a myslí se, že má moc..já říkám, dej volovi funkci a průšvih na světě... a opět se mi to potvrdilo...
      nic moje milá, moc ti děkuji za podporu, za přízen, za slova , která mě moc potěšila.
      papa šikulko šikovná

      ajlka

      Vymazat
  14. Andy, taky mám pár podobných zkušeností s mmb,ale zatím mě to nechává chladnou - ikdyž se kolikrát divím, že tam stále účet mám, protože v podstatě dělám to samé. Je kupodivu proč zrovna ty.... Andy, ikdyž teď mám na net přístup minimální - i tak se když je čas a možnost juknu co nového n blogu, páč tam je to o jedné dvou fotkách, ale tady si můžu prohlídnout fotečky všechny, takže za mě blog určo vede :-) měj se krásně kočko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahojky,kdyby byl důvod takový, hele děláš si reklamu na šití, neplatíš hvězdy tam mazej... chápu...
      tohlebylo čistě bydlení a proměna o tom celá sekce bydlení je...
      ale slova jako... hodně fotek, hodně komentářů, tím pádem hodně odkazů na blog...
      nazdar , tady máš ránu do zátylku a mazej...navždy...proč nechat někoho aby v jejich očích pochopitelně nějak vybočoval v té záplavě fotek bábovek na stole... nic proti tomu, ale to do bydlení , pokud se bavíme o sekci vyloženě zaměřenou na interiér jako celek, nepatří...
      blog je místem relaxu a odpočinku...
      aprop. kdypak se můžu těšit na krásku ??.-))
      měj se krásně a děkuju ti
      ajka

      Vymazat
  15. Milá Andrejko, patřím mezi vaše velké obdivovatelky . Fotky které jste dávala na mimáč , znám téměř z paměti. Hodně jste mě už inspirovala.Včera jsem byla úplně unešená z proměny vaší dílny a host. pokoje- tak jsem večer sedla k pc , že to musí vidět můj muž- a hledám a hledám hodinu a nic. Teď už vím proč.
    Jsem strašně ráda, že jsem si uložila odkaz na váš blog. Tak doufám, že vám to nebude vadit, když budu nakukovat.Moc se těším na další vaše fotečky. Přeji hodně inspirace . Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc vám děkuji za moc milá slova! moc si toho vážím...
      jsem ráda, že jste si stihla blog uložit a určitě se na vás budu moc těšit...opět vložím již brzy další proměnu.-)))
      papa ajka

      Vymazat
  16. Co na to napsat, Andy. Snad jen to, že je moooc fajn, že jsi si založila tento super blog, kde my - Tvoje obdivovatelky, se můžeme kochat Tvými nádhernými proměnami či nádherným šicím výrobkům, perfektním nápadům apod. Nenechej si od blbců kazit krásný den. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eví, děkuju , děkuju moc...
      pravda pravda... blog je neskutečná pohoda a svoboda!
      dneska už jsem v pohodě, včera jsem o tom akorát trochu víc přemýšlela, nicméně srážka s blbcem je vždycky předem prohraná.-))
      krásný den ti přeji a zase brzy ahojjjj

      ajka

      Vymazat
  17. Zdravím Vás, Andreo. Vašich "božských" fotek jsem si všimla cca před týdnem. (Možná o něco dříve, ale možná jsem si je nespojila....). Vaše proměny jsou úžasné, je za tím vidět kus obrovské práce ale hlavně talentu a cítění. I já se pořád snažím zvelebovat naše bydlení, ale takto to asi nikdy "nevymazlím" :o). Prosím pokračujte a jen to do nás dál "hrňte"! Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobrý večer, moc vám děkuji za slova chváli a podpory, dnes už je mi krásně, vše jsem hodila za hlavu a cítím opět tu silnou potřebu něco tvořit.-)))
      Každý v sobě máme chut vytvářet si kolem sebe hezko a útulno, každý po svém, důležité je, když jaký s toho máme pocit ...pokud je blažený...je to přesně ten stav, který i já miluju.-)))
      krásný večer andy

      Vymazat
  18. Moc mě mrzí,co se na MMB stalo,včera jsem z toho byla smutná.Vím,že pár šikovných holek, které vkládaly inspirativní obrázky, už na MMB není,také se někomu nelíbily. Poslední dobou mám pocit zmaru,když tam nahlédnu-je to opravdu o buchtách na stole,háčku na zdi,novém květináčku. Vaše přeměna byl šok, závan čerstvého větru do zatuchlého pokojíku,srdce se nemohlo nabažit.
    Ještě,že někdo v poradně dal odkaz na Váš blog.Tvořte dál,jste inspirací pro mnohé z nás.Hezký den.
    Míša Plucnarová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, přesně jste to vystihla, zmar...to jsem cítila když mi fotky zmizely...naprostá bezmoc...nepochopení...v ten moment jsem se jen pousmála, myslela si svý a snažila se dostat se s toho prací... to je lék na všechno..jak bych jen tupě seděla, asi bych v sobě nedokázala potlačit vztek...a ten mi nedělá dobře.-))
      cítila jsem, že se to na MMB ve vší skromnosti po vkládání fotek přeměn zvedlo, i nálada byla rázem veselejší...jako za starých časů, kdy tam byla parta naprosto úžasných lidí...prostě pohoda k ranní kávě, a možná i té dopolední.-))) nicméně...život je takový, něco odchází, něco přijde...
      jsem ráda, že jste stihla odkaz, budu se snažit, abych vám ten pocit u srdce v každém příspěvku opět vyvolala ...
      přeji krásný večer a děkuji vám!
      andy

      Vymazat
  19. Moc zdravím, sleduju Vás na MMB už dlouho a moc se mi u Vás líbí. Včera jsem se kochala Vaší pracovnou, večer to chci ukázat manželovi a nikde nic. Beru to jako další podraz z MMB, kvůli kterým odcházejí z MMB ty nejšikovnější a nejinspirativnější holky! Naštěstí mi dobrá duše poskytla odkaz sem a tak se opět kochám. Takže moc díky za skvělé nápady a pokocháníčko! Držím palce ať se daří minimálně jako doteď a ať potkáte co nejméně blbců, kteří Vás neumí docenit! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já děkuji vám, že jste si udělala čas a máte chut nadále sledovat to mé snažení.-))
      mimáč hodme za hlava jedeme dállllll.-))))
      krásný večer andy

      Vymazat
  20. Dobrý den Andrejko, už víckrát jsem Vám psala, jak jste moc šikovná, jak tady děláte radost jiným a inspirujete nás. Nedělejte si nic z administrativních předpisů (to jsem sice chtěla napsat trochu vulgarněji, ale raději jen tak).Je to jen obyčejná závist, nesmrtelná teta, jak je ta pohádka. Ta byla, je a bude. A Vás může jen těšit, že asi děláte moc hezké věci a tolik lidí si Vás oblíbilo, proto to někdo nemůže strávit. My Vás máme rádi a na ostatní zlé věci nemyslete. Je fakt, že už se více dívám na blogy bývalých bydlenek z MMB, protože je fakt jak tady paní píši, sekce Bydlení je už teď na MMB dost o ničem. Tak hlavu vzhůru!!!! A jste svobodný člověk, tak si tu svobodu myšlení a žití nenechte nikým vzít.
    Je dobře, že tu jste !!!!
    Sluníčkové dny přeje Maruška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, moc vám děkuji za krásná slova podpory , moc to pro mě znamená, dnes už je mi skvěle, život je krásný ...
      MMB je systém na mojí hlavu zvláštní, je bezcitný a krutý, netolerantní... ale co už...
      tady je svobada, kterou k životu potřebuji a kdo bude chtít, najde si nás tady postupně všechny...
      Přeji krásný večer a ještě jednou velké díky za vše!
      andy

      Vymazat
  21. Andrejko,já mám pocit, že adminy se snaží MMB totálně zničit. Jsem ráda, že jsem našla odkaz (dokonce na MMB :-D ) na Váš blog. Budu chodit za Vámi sem, jste neskutečně inspirativní!!! Musím se pochlubit, včera jsem vytapetovala ložnici a nejednou jsem si na Vás vzpomněla, jak jste dokonalá :-) Dobrou náladu Vám přeju, sluníčko, hodně energie a skvělých nápadů! Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, nejdříve velká pochvala za tapetování, hele , nakonec to nic není že?? ...jen se nebát a být trpělivá a jde všechno! šikulka jste, chválím odhodlání a chut ! to je bezva...
      a mimáč hodíme za hlavu, je to zvláštní systém, který se už nehodlám pochopit .-)))
      přeji krásný večer a budu se těšit zase někdy tady ahojjj andy

      Vymazat
  22. Andrea, super blogg. du har en fin hjemme .. Anet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anet, tak for kompliment blog, jeg er glad for du kan lide det.
      Dejlig aften ANDREA

      Vymazat
  23. Andrejko, nechápu a žasnu v němém úžasu ... nad tím už fakt zůstává rozum stát ... nechápu, proč zrovna ty ??? .... Ona blog tam snad máme všechny .... holka, ty tam musíš někomu sedsakra ležet v žaludku, chi, chi .... kašli na to, máš blog a holky si tě určitě najdou ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  24. Mám ráda Váš styl a moc ráda se nechávám u Vás inspirovat.Díky za Váš blog.A kašlete na celý MMB.

    OdpovědětVymazat
  25. Andrejko, netrapte se tím, bohužel se člověk víc a víc setkává s lidskou záští, zavistí a nepřejícností.Bohužel i mezi kamarády. Tohle je jen MMB,vím i tak to mrzí. Máme Váš blog moc rádi a stále ho budeme s radostí sledovat.Přeji Vám hodně štěstí a pro nás hodně krásné inspirace. Irys

    OdpovědětVymazat
  26. Já už taky hodím jen k vám na blog,je to tu krásné a na mmb,jsou.....Přeji dalších krásných dnů,plné tvoření,.Hezký večer Jana

    OdpovědětVymazat
  27. Milá Andreo, určitě jsme se už potkaly i na MMB, možná i na Livingu (trochu mi ten virtuální svět splývá..:))
    To, co jsem si teď přečetla, mi téměř vyrazilo dech! MMB měl vždycky "nějaký" problém, akceptovala jsem jejich pravidla, ale po mnoha signálech a mnoha odchodech těch fajn děvčat - až se mi chce říct "ze staré školy" - jsem se i já už dávno rozhodla smazat všechno, co jsem tam kdy dala, následovala Nikass na Galerii Marinu, a když ta se rušila, rozhoupala jsem se k vytvoření blogu (je docela možné, že i na Marině jsme se potkaly??) Od té doby mám svůj klid, nikdo mi neříká, co můžu, co nesmím...A životy plyne:)
    Jsem ráda, že jsem na Vás natrefila - ukládám na oplátku k sobě a těším se, až to tady všechno pročtu:) Nechám si to na večer - teď jedu sekat zahradu a užívat si krásný den:) pa, Lenka

    OdpovědětVymazat
  28. Andrejko - nedejte na lidskou hloupost - máte krásné bydlení, spoustu nápadů pro tvořilky a jste pro mnohé včetně mně velikou inspirací (pro mého manžela zase důkazem "že to jde" :-D ). Jsem moc ráda, že holky na mmb vložily odkaz na Váš blog - už ho mám v oblíbených a budu pravidelně nakukovat.
    Krásný den, Jana

    OdpovědětVymazat
  29. Zdravím Andrejko, já zrovna jsem Vaše fotky ráda na MMB sledovala. Sice mám ráda jednoduchý styl, ale to Vaše útulno je prostě kouzelné. Vše krásně sladěno, dotaženo do poslední nitky, jste prostě úžesně šikovná. Myslím, že je spousta takových, které se k Vám dostaly na MMB jako já a tohle opravdu nechápu. Tady se úspěch asi opravdu nepřeje. Už i ty rýpavé ženské v poradně a ty co tam udávají adminům každou hloupost. Taky se mi tam nelíbí, je to čím dál horší:-(
    Ale jak píší kolegyně, nic si z toho nedělejte. Vy si svoje spřízněné duše najdete všude, Váš styl je okouzlující a hladící po duši. Takže jen tak dál a mějte krásné léto. Zase brzy nakouknu:-))pappa Elen

    OdpovědětVymazat
  30. Andrejka mala som vás na MMB uloženú v oblúbených,tak som rada,že som sa dopátrala k blogu...mne tiež zrušili účet,pretože som odmietla poslať prefotenú občanku-nechápem načo a prečo práve ja,keď od iných ju nechcú?!:o( ale žiť sa dá aj bez MMB....všetko dobré prajem a zas niekedy nakuknem...pa Ela

    OdpovědětVymazat
  31. Andrejko asi už mi na tohle ani neodpovíte, jen jsem vám chtěla napsat, že jsem z vašeho článku překvapená ale není to nečekané, už jsem to na MMB zažila několikrát, jen se chci zeptat jak to tenkrát dopadlo, zda nakonec na MMB chodíte nebo ne, já tam chodím, ale už spíš jen ze zvyku a kvůli prodeji, poslední dobou jsem raději na blogu, Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko,
      mmb už je minulost... neuhradila jsem členství a můj účet zůstal nadále zrušen...
      nechodím tam třeba měsíc a pak jen ze zvyku mrknu...rozčílím se a jdu zase sem, kde mi je dobře...
      víte, člověk který mi ublížil mi ubližuje stále... i tady na blogu... vkládá můj návod tak jak jsem ho dala dohromady tady, vkládá na své stránky na mmb a komentuje slovy , je to jednoduché nic to není , kdybyste cokoli potřebovali písněte ráda zodpovím... vydává ho za svůj vlastní... prostě tohle mi hlava nebere... já ráda inspiruji... ale aby si člověk přivlastnil cizí návod a podával to za svůj...to je i na mě moc.-)))) takže jsem to uzavřela slovy, že si dotyčná léčí svůj problém...asi ..a nebo je nemocná duševně...protože dokonce používá i stejné věty u příspěvků...
      no nerozumím tomu...
      al i takové jsou...nicméně mmb je minulost...odstřihnout se od něj mě zachránilo...
      papa Martí

      Vymazat
    2. Netuším tedy o kom mluvíte, ale mám dost často pocit, že tam není jedna taková , že jich tam je víc, já si bohužel na MMB utvořila závislost, byl to můj první internetový zdroj inspirace a nějak tam chodím každé ráno, a dost často i několikrát za den "zkouknout "nové fotky, Ale už mě to tam nebaví, nic kloudného a to hezké co se tam vkládá se tam i opakuje. Také už se tam moc nekomentuje, všichni chodí jen na čumendu a já nevím jak vy , ale já když už tam vkládám tu fotku tak mi pak je líto když ji za den zkoukne dám příklad třeba 100 lidí a nikomu za ten řádek nestojím, já jsem dost taková "méněsebevědomá" a moc si nevěřím v tom co dělám, na všem vidím ty chyby a vidím jak to mají druzí a chci to udělat podle nich oni to mají na 100% a já hrozné. Tak mi to moc nepřidá, už jsem i jednou kamarádce říkala, že přestanu s jakým koliv tvořením, že jsem levá a nikomu se to nelíbí. Ona tvrdí, že to není pravda, ale já to mám nějak v sobě a na své práci vidím jen chyby. No každý to máme jinak, i s tím blogem to mám podobně, vytvořila jsem si ho na základě toho, že jsem ho viděla u jiných zase přes MMB a tak jsem si ho udělala taky a teď si říkám proč se po druhých opičím, když oni na to mají a já ne. Neumím udělat ani hezkou fotku. Nemám pro to ani dobrý foťák a ani asi cit pro to vytvoření té fotky dekorace, neumím si ani hrát s programu na úpravu fotek a třeba moje titulní fotka (ten koš se suchými plody) to není moje, to je z internetu, protože já žádnpou hezkou fotku nemám... jé teď jsem se vám tu trochu vybrečela, ale někdy to špatné ze mě taky musí, jinak jsem docela veselá ženská, nejsem fňukna co si jen stěžuje, jak teď vyznívá z tohoto příspěvku. Mějte se hezky dobrou noc a děkuji za váš blog i za vaše slova. Martina

      Vymazat
  32. Dobrý večer, Andrejka, som veľmi rada, že sa mi podarilo prepracovať na Váš blog, o ktorý som sa tiež hlásila, a bola som zvedavá, na všetky Vaše fotky, ale odpoveď neprišla. Už viem prečo, a je pre mňa skutočne nepochopiteľné, prečo to takto admini urobili, ale už to asi nie je dôležité. Vidím, že aj naďalej tvoríte kráásne veci :) Ďakujem Vám za krásnu inšpiráciu, Kristína

    OdpovědětVymazat
  33. Milá Andrejko, ještě mi zbývá Ti opožděně pogratulovat - jednoduše žádný MMB nepotřebuješ!!! Taková jsi hvězda, kdo chce si Tě vždy najde a buduj své vlastní stránky jako profík třeba tady na blogu ;-). Jsi skvělá, ať se daří stále :-*

    OdpovědětVymazat