úterý 10. června 2014

Vlna tvoření :-)

Po strašně, ale opravdu stráááášně dlouhatánské době vás všechny srdečně zdravím.-))
Důvod proč šel blog do stínu je prostý:-)
...voda je teplejší, všechno je krásnější, plet je tmavší, vlasy jsou světlejší, drinky jsou chlazené, noci jsou vlahé, teplé, delší...život je prostě bájo a já si ho užívám.
Bylo taky těžké období, ale o tom psát ani moc  nechci, protože věřím, vlastně vím, chci , vím to jistě...že je mamina zdravá...má před sebou ještě kousek , který musí zvládnout , ale už jen kousilínek, který společně dáme!
A kde se toulám celé ty dny?? věřte , nevěřte užívám si života...opravdu snad poprvé jsem přestala úplně sledovat zprávy , kriminálky, politické debaty, začala si víc užívat své rodiny, začala jsem se víc zajímat o druhé , začala jsem víc tvořit s mou dcerou, začala jsem méně pracovat a více se smát....zkrátka a dobře, cítím se báječně:-)
Dnes bych vám chtěla  představit projekt, kterého se již podruhé zúčastnuji, touto cestou také děkuji Alici, která mne oslovila, nesmírně si toho vážím , protože pomáhat druhým je opravdu moc fajn pocit...vlastně neznám lepší .-))
Projekt z názvem Aukce pro Nicolase , kterému je   1 rok, je po operacích mozku, má vrozenou vývojovou vadu mozku a je ochrnutý na pravou stranu těla. Nicolas  vyžaduje intenzivní léčbu.) Podrobnější informace na www.centrumdobrevule.cz.

informace k projektu naleznete zde
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152497547613894.1073741839.165472933893&type=1


pro vás co FB  nemáte , nevadí.-) moc ráda vám řeknu o co jde ...
 Bezva parta šikovných a tvořivých holek vytvořila do aukce něco ze své tvorby, tyto předměty se draží  a výtěžek jde právě na pomoc pro Nicouška.
a co jsem tvořila já?
třeba  kapsář na důležitosti v kuchyni nebo v zahradním domku :-)


sovičkový  dětský polštářek , včetně výplně plněné levandulí, letošní!.-)


 pánskou zástěru


 letní třeba plážovou tašku .-)


 námořnický věnec.-)


a utěrku , ručně malovanou .-)

Věřím, že všechny tyto věcičky vykouzlí někomu úsměv a ještě tím pomůžeme někomu, kdo naší pomoc potřebuje :-)

Tak , dnes už se pomaličku loučím, nebo jinak, rozloučím se ještě nějakým dalším tvořením a příště, nevím sice kdy, ale příště pár renovací, výletů, proměn a tak dále.-))
Všem vám přeji to nejvíc bájo léto plné slunce, vůně jahod, květin, plno lásky a hodně smíchu, protože tohle všechno nám pomáhá k lepšímu žití:-)
Pa  Andy

začínáme renovací starých kousků už po mém zásahu.-)





  volánkové polštářky


 na malá okénka , malé záclonky a závěsy
ručně malované



 recyklace mikči  a rázem máme originální polštář


  kapsičky na příbory a běhoun na stůl



 a krásnééééé léto.-))


10 komentářů:

  1. Andrejko zrovna včera jsem si říkala, že jsem od Tebe už nějak dlouho neviděla žádný příspěvěk:-)) Asi jsem to přivolala:-))
    Koukám že jsi byla pilná:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Andrejko, užívej si života, je tak krátký! :-) Mamince přeji hodně, hodně zdravíčka. Samé krásné věcičky jsi vytvořila. Měj se báječně. D. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc, moc zdravím Ajko :o) Z celého srdce vám přeji, ať ten kousek cesty, co máte ještě před sebou, zvládnete v co nejlepší kondici a pak aby bylo už jen lépe a lépe. Dnešní fotky tvého tvoření jsou opět úžasné. Člověk by s řekl, že není už co vymýšlet a ty vždycky přijdeš s peckou, která nadchne. Jen tak dál :o)
    Moc zdraví Barbora

    P.S. Ajko, pokouším se zabojovat o ten úžasný věnec co je v aukci pro malého Nicolase ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. Andrejko, to je paráda, já to věděla, že tady nejsi z nějaké naprosto super činnosti.
    přeji ti taky krásné letní dny Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Andrejko, tak hodně štěstí mamince a Vikince pusu. Holky, krásné léto♥ Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tecou mi slzy..Andrejko..I+N

      Vymazat
  6. Keep on writing, great job!

    Allso visit my weeb page ... lose weight quickly

    OdpovědětVymazat
  7. Andrejko už se mi po tobě stýskalo. Přeji ať je již všechno nej., nej... Tvořeníčko je opět překrásné. Moc se mi líbí kapsičky na příbory. Užívej si s rodinkou krásné léto pa Anny

    OdpovědětVymazat
  8. Dekuji za vse,prisla jsem o slova....I+N

    OdpovědětVymazat