čtvrtek 8. srpna 2013

Námořnická kolekce

Krásný dobrý večer mé milé,
Dny jsou krásné, stále horké a my už se pomalinku těšíme na dovolenou, dnes jsem měla přesně takovou náladu, cítila jsem moře, ten svěží vánek...ach jak moc  se těšíme.
Proto jsem se pustila do plnění přání pro moc milou Soničku, která mi nechala volnou ruku , chtěla něco pro syna do pokoje, syn je větší, takže klasické námořnické motivy by ho moc nepotěšily, říkala jsem si...
takže jsem zvolila něco úplně nového, opět jsem popustila uzdu své fantazii a vrhla se do práce.
Tedy až po té co mi vytrhli další zub moudrosti.-))) konečně mě nic nebolí, tedy ten kráter ještě trošku ano, ale ta bolest, ta bodavá a otravná je pryč.-))
Takže račte vstoupit do mého pojetí námořnického stylu.-))Všechno je malované štětečkem a barvou na textil, kromě kotvy , která je na polštářku našitá.
přeji nádherný večer
papa Ajka














a na závěr ještě fotečka Vikušky v korzetu.-)) má ho ale vymazlený.-))


20 komentářů:

  1. Kam Ty na ty nápady chodíš, dneska je to zase úžasné a krásné a láká to k moři, nádhera!Jsi moc moc šiovná.Ten talent na malování je dar od Boha!A Vikušce brzké uzdravení přeji, bez vymazleného korzetu,i když je opravdu vymazlený!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko,
      upřímně , tyto předlohy jsou původně pidi malinká fotka , podle které jsem to malovala, chtěla jsem něco více chlapeckého , žádné kotvy nebo kormidla co jsou ted vidět všude, ale opravdu něco originálního.
      Myslím, že jsem splnila představu a syn Soničky bude spokojen.
      a ke korzetu.-)) mohla si vybrat jestli motýli nebo srdíčka.-))
      Moc ti děkuju jak za pochvalu tak pozdravení Vikince, vše vyřídím.
      krásný večer papa ajka

      Vymazat
  2. Teda Andrejko tu Tvojí pevnou ruku při malování by jsem si moc přála :-)
    Ty jo Viktorka má korzet jako pro modelku .... jestli se takový fasuje v nemocnici,tak klobouk dolu,protože to by jsem od našeho zdravotnictví nečekala ....
    Andrejko můžu ti prosím zítra během dne napsat na mail jeden dotaz ohledně malování?
    Pa,pa,pa Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábí dobrý večer,
      nemám pevnou ruku.-) kupodivu malování bez klasické předlohy mi jde líp než když mám předlohu.-)) baví mě to stínování a to jsem si tedy opravdu užila u racka i zvonu.
      Korzet je vymazlený vid??.-)) přijela paní z protetiky Chomutov a vyrobila ho podle sádrového korzetu co měla malá udělaný na míru a podle toho dělají potom tento klasický takže nemocnice za tuhle parádu nemůže, ty s tím nemají nic společného jen mají nasmlouvánu firmu.
      Jinak se ptej, určitě ráda poradím , pokud budu vědět .-)
      Krásný večer papa Ajka

      Vymazat
  3. Nádhera Andrejko, jsi moc šikovná, radost bude určitě veliká, dokážeš vymyslet vždycky něco originálního. Vikince brzké uzdravení. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, dobré ranko
      moc ti děkuju za pochvalu, moc mě baví tvořit něco nového, neokoukaného.-)) a mám štěstí na přání, kde mám volnou ruku, neumím moc dělat stejné věci.-)
      jsi zlato, papa krásný den Andy

      Vymazat
  4. Nádherná námořnická kolekce Andrejko. A ten korzet...super. Jste šikulka.
    Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miruško, děkuji moc! dnes si Sonička vše vyzvedla v obchůdku a byla nadmíru spokojená , to jsem byla moc moc ráda.
      Krásný víkend papa ajka

      Vymazat
  5. Andrejko, tak tvé pojetí námořnické kolekce je naprosto suprové ... pro mě nej ten polštářek se zvonem. Sonička bude určitě moc spokojená a myslím, že nejen ona. Vikince přeji, aby svůj korzet odložila, co možná nejdříve, přesto, že ho má tak hezký.
    Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško moc tě zdravím a děkuji .
      Mě se tedy taky líbí jak racek tak zvon nejvíc.-) ještě mám maják a kraba .-)) ale to až zase večer v klidu.-))
      to lemování námořnickou modrou mě moc baví, hned bych zařizovala celý pokoj do takového stylu.-)))
      Sonička si vyzvedla balíček dnes v obchůdku a byla nadmíru spokojená, i slza ukápla a to je pro mě vždy největší odměna.
      Vikuška jela dnes s tatínkem do kina, takže korzet pro ní není vůbec žádná překážka, což jsem moc ráda.-)
      Přeji ti krásný víkend a pohodové odpoledne papa
      ajka

      Vymazat
  6. Téda, námořnická kolekce je fakt super, moc se Ti povedla! Volná ruka se fakt vyplatila... a nad tím korzetkem jsem zůstala normálně paf, je fakt úžasný, skoro jen jako nějaká hippie vestička :o) co já si pamatuju ze svého dětsví na korzety, tak to byly spíš mučicí nástroje... hezký víkend, L.

    OdpovědětVymazat