sobota 23. listopadu 2013

Velké malé radosti ...

aneb v čem si frčím.-))
Život je někdy fakt těžký...ale všechno se dá zvládnout když je mysl v pohodě a  dostatečně silná...
Takže tohle období máme zdárně za sebou...nemoci, bouračku, únavu rovnající se úplnému vyčerpání...
Nějak to přišlo, nějak to odešlo a já jsem zase silnější a odolnější a pokornější .-))
Abych to ustála pomohlo mi opět tvoření...u kterého skutečně relaxuji a nedovedu si představit, že bych ho neměla...
Tvořila jsem jak na přání tak pro sebe a taky jsem si dělala jen samou radost :-))
Nákup v bazaru...tyto ozdobičky jsem si vždycky přála a protože jsem přání vyslovila nahlas.-)) zadařilo se a já na ně v bazaru narazila za opravdu směšnou cenu.-))



 Perníčka na svíčku jsem tam nemohla taky nechat.-))


Poklady  z Tchiba .-)) vím, tam se prodává jen kafe.-)) ale taky tyto nádherné vánoční kouličky , termo hrnek, děrovačka a samolepící vánoční pásky.-))







 Domeček mám z Jisku, byl ve slvě, cena 190 korun. je nádherný co říkáte?


No a ted už ke tvoření ...
polštářky na přání, relaxační polštářek a zástěrka ...














Tak tím se s vámi pro dnešek loučím, dnes si jdu konečně trošku kulturně užívat filmového plesu v maskách .-)) určitě vám ukážu pár fotek, ale to až příště :-))
mějte krásný víkend papa a děkuji vám moc za návštěvu
Ajka

20 komentářů:

  1. To je zase pokocháníčko :-D Taky jsem loni sháněla ozdůbky, ale vždycky jsem je prošvihla.. a nakonec jsem je sehnala v Kauflandu..ale staré jsou prostě staré :-) Doufám, že se dokáme i fotek vaší vánoční výzdoby ;-) Jsem napjatá jak kšandy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko ahojky,
      já po nich pásla dlouho, chtěla jsem staré a jsem za ně moc ráda... letos sice frčí hvězdičky, ale já si řekla, že to bude více tradičních ozdobách a i interiér bude bez hvězd.-)) jen tyto bílé jsem koupila na dozdobený adventního věnce, který mi v pondělí přijde z Bella Rose už sena něj moc těším.
      a fotky určitě dám, ale zatím mám podzim...užívám si tady a ted , takže vánočně až bude čas vánoc.-))
      krásný večer a děkuji moc za návštěvu papa

      Vymazat
  2. Ahoj Andyyy zlatá, vše opět dokonalé a krásné a ozdůbky jsou jedním slovem kouzelné!!! Jsem ráda, že už je líp, užij si krásně večer, papa zlatííí Zuzka

    OdpovědětVymazat
  3. Ajko nádhera. Připomněla jsi mi, že podobné ozdobičky odpočívají u nás někde na půdě a pokorně tam čekají, až se zase jednou rozhodnu zase pro vánoce v bíločervené barvě. Ale letos to ještě nebude. :-) Opět vyhrála moje oblíbená hnědozelená kombinace.
    A tvoření je opavdu relax. Taky si nedokážu bez něj život představit. I když termíny, které jsem teď měla na výrobu některých kousků,byly šibeniční. Ale teď už se to snad trošku uklidní. Přeji Ti spoustu krásných nápadů na tvoření. Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Jé Andi, já si říkala, že se něco děje, že se neukazuješ. drž se a doufám, že sis to plesání užila. krásné dny Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Andrej déle ses neukázala,až teď čtu co se na tebe zase nahrnulo...doufám,že všechno v pohodě!Taky se letos chystáme na retro stromeček.Loni ho měla sestra a moc se nám líbil.Hezky se bav.Měj se, pa Radka

    OdpovědětVymazat
  6. Andrejko, přeji krásný víkend a Vikince pusku♥ Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Andrejko, ať už je jen dobře! Tvoření máš opět nádherné. Ta kostička je srandovní. ;-) Svítící domečky taky miluji. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. zlatíčko co to čtou oči mé!! bouračka, snad jste všichni OK !! To se zase sesypalo najednou ! Moc na Vás myslím!
    Andrejko tyhle retro ozdoby jsou něco! mají prostě duši :-) ... polštářky i zástěrka jsou opět pecka :-) ! No a tvar relaxačního polštářku, ty jsi studnice nápadů :-)...
    Opatrujte se doma a snad jste si filmový večírek užily a odreagovali jste se :-)... tyhle akce jsou moc fajn :-) .... páááá Lenka /malenka/

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Ajko, moc, moc zdravim. To je tedy pokladu, uz ted se tesim na vasi vanocni vyzdobu. U nas bude (a to tedy nutno dodat) diky tvym latkovym pernickum a malovanemu ubrusu uzasna. K tomu venec od Zuzky Morkusove a kos od Metudky plny cervenych jablicek a vlasskych orechu. Jak ja se tesim :-) Na pristi rok si planuji v hlave betlem. Porad jsem nemohla najit ten, ktery by se nam domu hodil a pak ho uplna nahodou objevila. Byla to laska na prvni pohled :-) Tyhle Vanoce uz to nestihnem zrealizovat, ale ty pristi uz bufou i s vysnenym betlemem :-) Ajko krasnou nedeli Barbora

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj zlato,
    to je hrozný - od te doby co jsem se nechala přemluvit na FB mi nějak utíkají jiné věci a jelikož čtu až dneska,tak nebudu přát,ať se ples vydaří,ale doufám,že jste si ho ve zdraví užili :-) Už se moc těším na nějaké fotečky,jak ti to slušelo ... ty naše hříšná jeptiško :-)
    Pa,pa,pa a posílám pusu Gabča

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasný nákup a úžasné tvoření-u tebe jako vždy :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Juhuu, díky tobě mi právě kamarádka skočila do Jisku a koupila ve slevě ten nádherný domeček s okénky a srdíčky, takže mi přibude doma do sbírky a jinak k tvé tvorbě snad nemá cenu se ani vyjadřovat, prostě vše na jedničku s co já vím, aspon 8 hvězdičkami, je to děláno s kreativitou a s láskou, to je jasné;-) Pozdrav z Vídně, máme právě modrou oblohu,zimu,ale to nevadí,jen at nám zůstane slunce letos až do jara...

    OdpovědětVymazat