pátek 24. ledna 2014

Již tradičně.-)

v duchu tvořivém mé milé:-)ale holky na jaře to bude více o renovacích, předělávkách , slibuju.-))myslím, že se máte už ted na co těšit.-))
Dnes vám představuji tašku č.2 , tentokrát bus , autobus v celé jeho kráse ve výrazných barvách.-)
A dva polštářky již dodělaných  na přání .
Užijte si krásný víkend plný sněhu , opatrujte se a věřte, jsem opravdu moc ráda, že tu můžu být s vámi.
Papa Andy











 připraveno na dozdobení .-)



11 komentářů:

  1. Jééé ty barvičky, už mi táák chybí, nejradši bych se pustila do nějaké jarní výzdoby, aby to "tmavé období" nějak prozářily. Krásné Andy, udělala jsi mi těma barvičkama radost. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martí, barvičky k životu prostě patří .-)) sice nejsem zastáncem barev na zdech, ale sem tam je třeba tvořit i barevně .-)) co by to bylo za život bez barev.-))
      jsem ráda za tvou radost!
      opatruj se papa Andy

      Vymazat
  2. Jéé na renovace a předělávky se už moc těším ... že by jsem měla konečně hotový pokojíček :-)
    Koukám,že ty velikonoce myslíš fakt vážně ... další vajíčka a jak krásná.Taky jsem do nich minulý rok takhle pustila,ale ty Tvoje jsou mnohem hezčí.
    Ty jsi se do těch vozidel pěkně pustila ... moc hezká "Karosa" :-)
    Pa,pa,pa a dík za včerejší léčbu ... sice mi není hej,ale alespoň trochu to zabralo.
    Pusinu Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ahoj marode... tak tebe to takhle semlelo, chjo.-(((
      a k těm renovacím.-)) holkaaa mám takových nových, tedy vlastně starých kusů nábytku, ale nebudou u nás doma, půjdou do světa jen co se dají dohromady.-) takže se už ted fakt moc těším, třeba kredenc, nebooo police , ale takové ty veliké nooo však počkej...pak se bude dělat venkovní sezení nový.-) je toho hodněěě .-))
      a velikonoce myslím vážně, kdy jindy než v lednu zlato.-)))) plním přání a neuděláš nic...mé milé zákaznice vědí, že je třeba objednávat už v lednu .-)) bo pak je to fofr.-))
      a vajíčka, ty jsem dělala i loni, zdobená krajkou, broží, motýlky... to finále mě baví moc.
      Auta jsou zase léto , pustila jsem do své duše barvy a cítím se líp.-))
      Zlato, líbám opatruj se mi !
      papa

      Vymazat
    2. Mám tu taky jeden starší kousek na renovaci (a nemyslím tím zrovna sebe),takže příště ti ho naložím do auta,ty mi ho krásně opravíš a zase přivezeš ... a nechci slyšet žádné řeči :-)

      Vymazat
  3. Jsi neuvěřitelná:-))) Andrejko, krásný víkend celé rodině. Pa Věra♥

    OdpovědětVymazat
  4. Andrejko, to je parádní autobusotaška. taková hezky veselá. A ty výšivky na těch polštářích jsou krásné. Hezky jsi tvořila. Já dnes trošku uklízela, trošku pracovala, trošku odpočívala, trošku pekla chleba, takový prima víkendový pátek jsem měla.
    pa Majka

    OdpovědětVymazat
  5. ahojky Andrejko, to je krása, tašky jsou moc pěkné a nápadité. A ty polštářky, ty jsou senzační, to zkrátka umíš jen ty :-)... Je třeba se již jarně ladit :-)... taky to potřebuji :-) :-). Opatrujte se drahá pááá

    OdpovědětVymazat
  6. jéééééj tie sú nádherné :) :) :)

    pozývam ťa na môj blog a teším sa na tvoju návštevu: http://camomille-sign.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Andrejko, je to moc krásné jarní tvoření i když nám venku chumelí.
    Já už se tááák móóóc těším na jaro. Tak zatím aspoň tady u tebe.
    Pa Anny

    OdpovědětVymazat
  8. Andrejko zající se mi líbí nejvíc, barevnou kombinací i jednoduchým jarním motivem. Ale červený autobus fakt nemá chybu!!! Krásný den

    OdpovědětVymazat