sobota 7. prosince 2013

Sobota


Nový přehoz z Kiku  hodně mile překvapil.-) prostě jsem ho tam nemohla nechat :-) 







Slavná dvojice KŘEMÍLKA A VOCHOMŮRKY v šité podobě.-) práce mé maminky...já se do nich zamilovala .-) já domalovala jen obličejíky .-)




obrovská radost v sekáči .-)) botky a kabela...cena celkem 200 káčé.... to se prostě jen tak nevidí .-))
boty byly párnuté ve švu, tak jsem je dala do opravny a za 20 minut si šla skoro pro nové boty, kožené, uvnitř kožíšek...mám obrovskou radost.-)))




 svetrovým svícnům nikdy neodolám.-)



a plnila jsem přání pro Janičku ...polštářky ...




 krásný víkend mé milé, třeba v pelíšku .-)
papa Andy


a nebo venku ?

14 komentářů:

  1. Andrejka, krasne... Tak predsa si nasla predlohu... Pekne prosim, posles mi ju?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko ty myslíš tuhe?? já myslea že chceš tu velikou co jsem dělaa loni.-)))
      posíám tedy tuto ju?
      papa ajka

      Vymazat
    2. máš je v mejliku Janí .-))
      papa

      Vymazat
  2. Andrejko, tak z toho přehozu jsem paf ... je fakt skvělý. Také bych ho tam asi nenechala.
    Krásný adventní večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Andrejko máš vše opět perfektní a nádherné!!! Krásné dny a moc moc zdravím... Zuzka

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Andrej ahoj já zírám,to se ti povedlo takovej kauf...máš zkrátka štěstí,krásný věci.Já sem prozměnu ulehla,ve čtvrtek sem jen tak tak došla domů.A v pátek ráno už sem nevstala...jo sem si myslela jak to zvládnu,až dneska večer sem vstala,že už mi je líp.Takže,když něco chce to fakt vyležet.Měj se moc hezky a opatrujte se.pa Radka

    OdpovědětVymazat
  5. jejku Andy tak dnes nevím čím mám začít...těším se na polštářek :-) Přehoz je úžasný,botka a kabelka dokonalý(včetně ceny :-))) i ses mi trefila do vkusu a mamince teda velkou poklonu!!!!Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  6. Aji, nádhera ... dneska jsi měla při nakupování vážně šťastnou ruku .... botičky, přehoz i taška jsou parádní !!!! Přeji ti krásnou a pohodovou druhou adventní neděli ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Andrejko úžasné nákupy :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Andy, kde se dají sehnat svetrové svíce, Děkuji Věrka

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne postavičky a ten nákup v sekáči je super, dobrý obchod si urobila.
    Alena

    OdpovědětVymazat
  10. Opravdu parádní nákupy, nad přehozem jsem v Kiku slintala a nekoupila....

    OdpovědětVymazat
  11. Ajko, máš mě na svědomí, včera jsem vzala Kik útokem a už ho mám taky, přehoz, dva polštářky a krásnou muchlací deku. nádhera.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat