čtvrtek 14. listopadu 2013

Hotovo...


Přehoz pro Marcelku dokončen včetně polštářků... Marcelko at ti vykouzlí úsměv na rtu vždy, když se pod něj zachumláš...Mám Tě moc ráda ty veliká bojovnice!!! 
Krásné dny papa Ajka 












Rozměr 130 na 190 cm





14 komentářů:

  1. Andrejka, krasne sa u teba tvori .) urcite sa bude pacit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zlatíčko děkuji ti moc, jde to ted pomalu, protože je u nás lazaret.-))) jak já nemusím chřipky.-))
      měj se krásně papa a děkuji moc ajka

      Vymazat
  2. Ajko na každý Tvůj výtvor je nádherný pohled. Marcelka bude mít určitě velkou radost. Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, jsi moc hodná, děkuju ti moc...snažím se vytvářet vždy něco jiného..asi bych zešílela, kdybych měla tvořit stále to samé.-))
      Na Marcelku netrpělivě čekám a moc si přeji aby jí deka oslovla...
      Měj se taky moc krásně papa ajka

      Vymazat
  3. Ajinko, to je kráááááása .....Marcelka se má ......Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zlatíčko děkuji ti moc! tahle deka se i mě strašně líbí.-)) jen už nemám materiál green gate .-))) budu muset nakoupit zase nějaké běhouny a utěrky.-)))
      ale viděla jsem opět novou kolekci tak jsem si poslintala klávesnici opět.-)))
      syslím tedy na ten nádherný přehoz co má Janička, nebo ted i Zuzanka....ten je prostě nejkrásnější.-)) tak se těším až došetřím a koupím si ho...
      měj se krásně papa ajka

      Vymazat
  4. Ahoj zlatíčko,
    baletky na polštáři mi připomínají náš dnešní den - měli jsme to vítání a malinkou jsem měla oblečenou "jako baletku".Šli jsme si potom všichni ještě sednout na zámek do restaurace a před chviličkou teprve přišli domu,takže jsme si to pěkně protáhli :-)
    A přehoz,ten teda je a koukám,že to není žádný prcek .... to by se mi pod stroj nechtělo cpát :-)
    Pa,pa,pa a pusinu.
    Gabča

    OdpovědětVymazat
  5. Krása!!!! Ty si jednoducho jednička:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  6. Andrejka, vankúš s baletkami nemá chybu. Šedé pom-pom mám už asi týždeň doma a tiež budú aj na vankúši. Ako vidím s bielou vyzerajú skvele. S tvorivý nezmar, bez vyčerpania inšpirácií. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. oooo a tie baletky ma dostali určite sa nechám inšpirovať a ušijem dcérke !!nádhera krásna práca !E.

    OdpovědětVymazat
  8. SKVOST! Krásný víkend, Tereez

    OdpovědětVymazat
  9. Překrásné! Objevila jsem Váš blog a jsem za to velmi ráda :-) Nakoukla jsem asi před 5 dny a vracím se v každé volné chvilce, abych si mohla prohlédnout všechnu tu nádheru, kterou tvoříte.....čiší na mě pohoda a klid a šikovnost a láska ke všemu co děláte....klobouk dolů...určitě se budu ráda vracet! Přeji spoustu nových nápadů ....Mějte se Lucie T.

    OdpovědětVymazat
  10. Marcelka jásala, úsměvy házela a taky trochu plakala, kufry již skoro sbalené-třicet kil a deka se nevšla, protože jídlo, ořechy, rum na cukroví byly před Vánoci bohužel přednější.Poletí se mnou příště.Děkuji Ti Ajko za deu, profi zpracování, nápad, dárky a vůbec všechno! Jsi prostě NEJ... S díky Marcela

    OdpovědětVymazat