čtvrtek 31. října 2013

Tvořivé dny



Za posledních pár dnů jsem našla chvilku a tvořila co jsem nosila v hlavě pár týdnů...
Dcera si přála myšky...nejdříve jsem koukla na myšky ala maileg, ale to jsem zavrhla, jsou sice krásné, ale chtěla jsem si vymyslet něco nového.-)) a tak vznikl nápad...dvě myšky držící girlandu s Viktorčiným jménem.
Radost byla obrovská a o to vždycky jde a hlavně, myšičky se tak moc líbí i kamarádkám, že jich ještě pár přibude.-))











Dalším mým přáním bylo prostírání, slavnostní , třeba na vánoční tabuli...a tak jsem sedla a vymyslela  i poutko na ubrousek .-)) taková pitomost a jak to je zase praktičtější.-)))







Dalším přáním, tentokrát pro Věrušku...
povlečení, závěsy a záclonky ...no a dvě vánoční girlandy....






Dále pár pytlíčků pro kamaráda na koření , lněné s ručně psaným nápisem .




No a jdeme zase pěkně pokračovat.-)) Vikinka je už druhý den ve školce, skoro po půl roce, moc si to užívá a hlavně je bez korzetu.-))) záda má v pořádku , jen musí ještě cvičit a hodně plavat, takže je v bazénu s tatínkem pečená vařená.-))
Přeji vám všem krásný den a já se zase brzy ukážu.-)
papa Ajka

25 komentářů:

  1. Teda Ajko, máš můj obdiv, Ty snad musíš pracovat ve dne v noci. Tolik nádherných věcí, jsi moc šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko ahojky,
      tvořím jak mi čas dovolí, malá chodí konečně do školky, alespon na dopoledne tak mám čas i dopoledne, ale víc udělám večer kdy to tady usne.-))
      moc moc ti děkuji papa Ajka

      Vymazat
  2. Vytvoriť toľko vecí za takú chvíľku klobúk dolu. Ja som rada, keď stihnem ušiť jeden vankúš za jeden deň. Darmo je "kdo umí, ten umí a kdo neumí ať čumí" Neviem či je to celkom správne česky, ale pri pohľade na voje tvorenie to platí tisíc násobne, pretože Ty umíš. Nádhera. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Ajko, máš to moc hezké :o) Nápadů máš plnou hlavu a vždy je tak krásně zrealizuješ :o) Ajko, písla jsem ti mejlíka, promiň že to tak dlouho trvalo :o( Hezký den Barbora

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj zlato ještě,že jsi u nás neříkala,že budeš dělat prostírání,protože já nám ho slibuji už asi půl roku a pořád nic ... ty na to jenom pomyslíš a už ho máš :-) Takhle už jsem prostírání viděla a říkala si,že něco podobnýho udělám,ale s poutkem na ubrousek jsi mě dostala,to jsem ještě nikde neviděla.
    A teď jsem si uvědomila,že máš ještě pořád mojí vrtulku :-)))
    Posílám pusinku.
    Pa,pa,pa Gabča

    OdpovědětVymazat
  5. Andrejko, opět nádherné tvoření. Nestačím koukat jak jsi šikovná. To proštírání je ale super. Prosím tě, to nějak podžehluješ a vycpáváš nějakým materiálem. Hrozně ma to láká vyzkoušet něco podobného. Díky za radu. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
  6. Jejda, to jsou krásné věci! Opravdu nechápu, jak to můžete stíhat :-)

    OdpovědětVymazat
  7. zlatíčko, Andrejko, ty myšky jsou úchvatné. Krásné mi pro ně připadá takové obyčejné. Jsi HVĚZDA!!!!!!! Máš zlaté ruce a skvělé nápady.
    papa, má milá,
    Monča

    OdpovědětVymazat
  8. Myšičky sú veľmi zlaté,ostatné vecičky ako vždy parádne a som rada že je malá v poriadku.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  9. Andrejko, myšly, prostírání, prostě všechno je boží. je fajn, že je dcerka už bez korzetu a koukám, že jí asi táta dává do těla v bazénu :-). Měj se. dana

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, ty myšky jsou rozkošné, ty se mi líbí:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  11. Opět krásné tvořeníčko. :-) Kdy vše stíháš? Nejsi ty tryskomyš? Nejhezčí foto je to poslední. Andílek... :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Myšky skvelé aj vrecúška a všetko...ale to prestieranie je vskutku vychytané do detailov! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ajko, já už fakt začínám přemýšlet, že sem přestanu chodit nakukovat. začínám trpět pocitem méněcennosti, zbytečnosti a bůhvíčeho ještě. já vím, kdybych ti popsala svůj dnešní den asi bys taky nechápala, ale já chci tvořit a ne dělat miliardu nesmyslných věcí, který stejně nikdo neocení. vím, je to jen o tom jak se člověk rozhodne a co chce, ale vždy když si dám na papír pro a proti, vychází mi to stejně. takže mně zbývá jen tiše závidět a věř, že jen v tom dobrým.
    přeji tobě, vikince i myšce krásný večer. Majka

    OdpovědětVymazat
  14. Kde ty chodíš na na takéto nápady???? Ohromujúce:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  15. Andrejko tolik krásy---nádhera :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  16. Bomba Andrejko :)) Myšičky jsou krásné a promyšlené do posledního detailu ♥ Na prostírání se taky chystám ;)
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Andrejko tak te zdrvim dnes budeme spat poprve v novem uz se tesim. Jeste nas ceka spousta prace. Ale uz se v hlave rysuji prvni napady. Moc krasne siticko. Hlavne ty mysky se mi libi. A jsem rada ze Vikinka uz je konecne bez korzetu. Mej se krasne brzy se ozvu. Pa Martina

    OdpovědětVymazat
  18. Andrejko, to je krása. Myšky jsou k sežrání. Jen tiše závidím :-)
    Jsem moc ráda, že je už Vikinka bez korzetu, tak přeji hodně zdravíčka :-)) Marcela

    OdpovědětVymazat
  19. překrásné Andrejko a taky jsem moc ráda, že píšeš, že je Vikinka už v pořádku, opatrujte se Eva

    OdpovědětVymazat
  20. No tak ty myšky a vlaječky pro Vikinku jsou parádní! To se Ti povedlo Věra♥

    OdpovědětVymazat
  21. prenádherné mišky na hračky poslednú dobu tiež často myslím ,ale mám také kopy rozrobených vecí ,že nestíham...ale vianoce sa blížia a tak niečo určite budem tvoriť aj ja krásny deň prajem E.

    OdpovědětVymazat
  22. ...mohu se zeptat, kde se dá sehnat ta boží svíčka ve svetru? Moc děkuji...Věrka

    OdpovědětVymazat