čtvrtek 3. října 2013

Tvořeníčko, tvoření.-))

Příjemný dobrý večer Vám všem, mé milé...

Nejdríve bych vám moc ráda poděkovala za tak hojnou účast v mé GA, opět jsem dojatá a nesmírně štastná, když vidím, že se mé tvoření líbí!
Nejraději bych dala dárek každé z vás, ale protože to není v mých silách , budeme se společně těšit na 10.10. ano? .-))
Dnes to bude o tvoření na přání...Jako první jsem tvořila pro malého Vašíčka komplet do kuchynky, kterou dostane na vánoce, moc rád mamince pomáhá a tak má svůj modro bílý komplet hotový.-)
kuchařskou čepičku jsem dělala poprvé a musím říct, že jsem dlouho nic složitějšího nedělala.-)) opravdu mi zabrala určitě 2 hodiny , ale výsledek se natolik líbil i mé dceři, že jsem jí udělala taky jednu.-))







 Dalším přáním byly podsedáky pro Verunku...


Srdíčka pro mou velikou kamarádku Adélku..a také pár polštářků s vánoční tématikou...zatím tedy polotovary.-))no a prostírání  a ubrus...






no a poslední přání bylo opět pro Klárku, která si tentokrát vybrala polštářky z lonské vánoční kolekce , kterou jsem dělala do jednoho nádherného obchodu v Teplicích...




lonská vánoční kolekce...


No a poslední fotečka je třeba i inspirace pro vás, jak využít pletený svetr a jeho rukávy.-)) třeba na věneček jako já.-)) 
Háčkované vážky jsem dostala jako dárek od neskutečně šikovné Pavlínky, které tímto moc moc děkuji! 






Mějte se moc krásně a zase brzy papa Ajka 
PS: děkuji všem za návštěvu!















35 komentářů:

  1. Aji to je náádhera, teda já ti povím, ty musíš být na vrtulku... to není možné všechno stihnout za krátký čas( já bych na to potřebovala rok.. určitě:) máš to moc krásné, opět jsi pro mne byla velikou inspirací. Je to tak nádherné, téda ať já už bydlím ať můžu taky tvořit, teď jen háčkuji, k ničemu jinému se nedostanu a ani nemám chuť tady. Ale na byteček se těším, bude tam spousta prostpru, který bude potřebovat přeměřit, obšít, odekorovat a jako první mě čeká hnedka vánoční tvořeníčko, které mám ze všeho nejraději. Měj se hezky Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko moc moc tě zdravím.-))
      jojo mám vrtulku, ale docházejí baterky tak si musim odpočinout zase trošku a začít dělat chodbu horní...natírat , malovat..tapetovat.-)) už se nesmírně těším ,mám na to víkend .-)))
      Jsem nesmírně ráda, že najdeš u mě vždy nějakou inspiraci a já se neskutečně těším na tvůj nový domov, určitě to bude nádherné pokoukáníčko!! tvoření , hlavně to vánoční miluju, ale i podzimní a jarní je krásné.-))
      kdybys potřebovala poradit, pomoct s interiérem, klidně písni...ráda když budeš chtít poradím.-)
      měj se moc krásně a děkuji ti moc za návštěvu.-))
      papa a dobrou noc ajka

      Vymazat
    2. Tak to je od Tebe velmi milé, určitě se ozvu, ale mi to budeme zařizovat jen hooodně pozvolna, kvůli penízkům, takže ono ty začátky to na moc velikou úpravu nevídím, spíš budu shání různé zbytky něčeho na tvoření, nějaké látky , růžové tapetky bordurky a různé kousky něčeho, s čím půjdou odekoravat krabičky.. do růžového pokojíčku. A pak se těším na různé tvoření věnečků, chtěla bych nějaký režný, látkový, ale jelikož jsme na tom hůř s penězi, tak musím po troškách protože nákup látek, kraječek a věcí k dekorování si nemohu dovolit. Ale určitě se ti ozvu. Moc děkuji za nabídku Martina

      Vymazat
    3. Martinko... naprosto chápu, já kdybych nebyla takový vymetač smetáků a vetešáren, asi bych si těžko mohla dovolit něco nového.-))
      korunky chybí asi všude...
      Každopádně , rada nic nestojí takže jestli budeš cokoli potřebovat, písni, moc ráda poradím a pomůžu i z toho mála co člověk má ...
      všechno má svůj čas a nákup látek a dalších dekorací...to je vždy příjemné nasyslit korunky a pak si dělat radost postupně! určitě vykouzlíš krásný domov.
      Měj se krásně papa ajka

      Vymazat
  2. Martinko moc moc tě zdravím.-))
    jojo mám vrtulku, ale docházejí baterky tak si musim odpočinout zase trošku a začít dělat chodbu horní...natírat , malovat..tapetovat.-)) už se nesmírně těším ,mám na to víkend .-)))
    Jsem nesmírně ráda, že najdeš u mě vždy nějakou inspiraci a já se neskutečně těším na tvůj nový domov, určitě to bude nádherné pokoukáníčko!! tvoření , hlavně to vánoční miluju, ale i podzimní a jarní je krásné.-))
    kdybys potřebovala poradit, pomoct s interiérem, klidně písni...ráda když budeš chtít poradím.-)
    měj se moc krásně a děkuji ti moc za návštěvu.-))
    papa a dobrou noc ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj zlatíčko,
    ty máš doma ale skvělou kuchařinku :-) Taková pomocnice by se mi taky hodila.
    O té vrtulce vím,ale začínám se bát,že už používáš i tu co jsem si nechala koupit a plácáš mi baterky :-)
    A inspirace,tak ta mi padla rozhodně do oka,jen ještě sehnat nějaký svetr ... u nás nemáme totiž tak dokonalé sekáče jako u Vás,tak budu muset svléknout asi někoho v okolí :-)
    Pusu kuchařince ... pa,pa,pa Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. .-)))) ahojky zlato mé rozmilé.-)))) ty mě vždycky tak pobavíš.-))))
      neboj tvoje vrtulka je ve skříni a jen čeká až dojedete rodinko.-))
      a neboj sa, však Alžbětka ti za pár bude pomáhat taky.-))
      a svetr, mám tady 150 rukávů, pošlu ti to zároven v balíčku , pošlu světlý a tmavší abys měla na výběr.-)) to abys nemusela chudáky občany přepadávat nůžkama na ulici.-))
      kočičko měj krásný víkend papa a políbení !
      ajka
      letím do Německa pro látky, přišel jim lennn, tak to jdu skoupit a ještě pofrčím do Praglu podívat se do háemka home co že jim to přišlo za parády , ale cestou ještě do banky s kuklou .-)))
      no a pak už bude práce na chodbě, malovat , tapetovat a táááááááák.-))
      no nemám toho málo.-))
      papa zlato mé

      Vymazat
  4. Pááni..... kuchařinka bude ozdobou kuchyně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ájí,
      to ona je ozdobou celého mého života.-)))
      měj se moc krásně a děkuju za návštěvu papa ajka

      Vymazat
  5. Andrejko ta kuchařská čepice je úplně jako z pohádky. Skvělá inspirace pro neteřinku k vánocům. A další výtvory také super pokoukáníčko. Mě moji vrtulku většinou přes den vybíjí Ti moji rarášci a večer už tvořím jenom na poloviční výkon. :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko moc tě zdravím.-)
      čepička byl opravdu oříšek, tak aby nebyly vidět švy uvnitř.-))) a nic to není...ustřihla jsem dva pruhy látky, široký cca 20 cm . sešila k sobě, rozžehlila šev... potom přeložíš a sešiješ, vznikne ti roura...tu znovu otočíš a máš širokou čelenku.-) pak si střihneš kolo, čím větší tím je čepka větší, nastehuješ a stáhneš kolo, vznikne vršek , to celé našiješ na tu čelenku a je hotovo.
      Nevím zda existuje někde nějaký návod , jsem za toto vždy napadána, že už někde nějaký je...nemám čas hledat návody , zda existují...spíš se řídím rozumem a snažím se na vše přijít sama. Takže se předem omlouvám, jestli návod již existuje.
      Já to dělala takto.
      A o vrtulce mi ani nemluv.-)))) večer se sotva točí.-))))
      měj moc krásný víkend papa ajka

      Vymazat
  6. Ahoj Andrejko,
    vše mám tak krásné!Nejvíc se mi líbí ta tvoje kuchařinka..moc ji to sluší a je to báječná fotka.Vánoční tvoření to já miluji a to tvoje je moc pěkné..já se už táák moc těším.Závidím ti tvoji energii jak vše stíháš.Jsi pašák!
    Přeji ti pěkný den a příjemný víkend.Páá...Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko,
      moc moc ti děkuju za návštěvu!
      to víš, kuchařinka je se mnou pořád v kuchyni tak potřebovala čepicu jak ona říká.-))
      a tvé vánoční a nejenom vánoční tvoření miluju...opravdu upřímně miluju...dokážeš něco vekého...máš dar ...obrovský dar a já jsem moc ráda, že výrobek od tebe mám doma a zdobí mi pracovnu....
      musím si už něco vánoční objednat u tebe...jen se zastavit.-)))
      Měj se moc moc krásně Zuzí a prima víkend papa ajka

      Vymazat
  7. Andrejko,
    malá kuchařinka se vždy hodí !
    Tvé výrobky jsou moc krásné,ale úplně mě dostal tvůj svetříkový věneček !
    Já jsme totiž na věnečky a copánky :-)
    Díky moc za inspiraci !
    Krásný víkend se štětcem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko moc tě zdravím!
      máš pravdu pomocníčků v kuchyni není nikdy dost.-)))
      a malá pomáhá opravdu moc ráda.-)
      svetříkový věnec je jednoduchý. vezmeš rukáv, ve švu ho rozpářeš a omotáš kolem slaměného korpusu a spodní část, ta která bude na zdi tam ho sešiješ.
      hotovooooo.-))
      krásné tvoření a prima víkend papa ajka
      já se jedu podívat do Německa na nějaké nové látky a pak se vrhnu na malování.-)))
      papa ajka

      Vymazat
  8. Dobré dopoledne Ajko, kuchařská čepice mě tedy úplně dostala :o) Bylo by možné si jí u Tebe objednat? Máme doma malého kuchaře, který (jak on tedy tvrdí) až vyroste chce být kuchařkou v MŠ :o) Jinak moc děkuji za inspiraci na věneček - určitě ho vyzkouším :o) Ajko přeji krásný den B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barunko moc tě zdravím,
      určitě uděláme pro malého kuchaříčka , určitě bílou , že?
      a učitelkou v MŠ? to mě rozesmálo.-))) to je tak roztomilé!
      Určitě věneček ze svetru udělej, je jednoduchý a i jako adventní bude krásný, třeba i větší...a pak sehnat třeba v kiku srnečky a jen je na něj postavit. Viděla jsem tuto inspiraci před tuším dvěma lety na netu a vypadalo to nádherně!
      krásný víkend papa barunko
      ajka
      ještě bych prosila obvod hlavičky malého kuchyříčka.

      Vymazat
  9. Páni, já u vás vždycky dostanu chuť na nějaké to tvoření. Musím sem zavítat častěji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, tak to je moc dobře.-)) o té chuti to právě celé je.-))
      krásný den a děkuji za návštěvu, těším se zase příště papa ajka

      Vymazat
  10. Andrejko to je paráda ta soupravička pro kuchtíka a malé kuchařince taky moc sluší čepka. Seš šikulka
    krásný den a víkend
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají, moc moc ti děkuji a přeji krásný den papa ajka

      Vymazat
  11. Ty jsi neuvěřitelně šikovný a kreativní člověk Andy :) Moc krásné, parádní je ten "pletený" věneček! :) ♥
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamí, ty jsi takové zlato, děkuji ti moc!
      krásný víkend papa ajka

      Vymazat
  12. Andrejko, jako vždy máš všechno naprosto dokonalé. Moc se mi líbí tvoje loňská vánoční kolekce. Ta byla opravdu vydařená. Asi se budu muset podívat i po nějakém tom starém svetru, protože věneček je opravdu moc pěkný. Hezký víkend Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aní ahojky,
      moc moc ti děkuji , opravdu moc! jojo vánoční byla v obchodě hned pryč, ta se líbila moc...letos to bude o hvězdách, ale více o malování... mám pár nádherných vánočních předloh tak už se moc těším.-)
      a svetříkový věneček vřele doporučuji, dá se s ním čarovat...dodat pár dekorací a může být i podzimní, ale i zimní.
      Měj se moc krásně papa ajka

      Vymazat
  13. teda, Andrejko, já šít neumím a závidím Ti Tvůj kreativní um.
    Nádhera a tolik věcí!!!!
    Už abys měla ten e.shop. Bude z tebe úspěšná podnikatelka:o)
    papa, krásný večer a celý víkend, má milá:-)
    Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moničko, moc ti děkuji za nádherný komentář! šití šlo ještě před pár lety mimo mě..musela jsem jak říká moje mamina dozrát.-)))
      a stále se učím.-))
      ty a tvé nápady a vůbec...to zase obdivuji a s úžasem sleduji...jsi opravdu nesmírně šikovná!
      na eshop se moc těším...hlavně na spolupráci s truhlářem a kovářem...to bude tak příjemné...
      měj se moc krásně papa sluníčko naše
      ajka

      Vymazat
  14. Andrejko,krásné ! Srdíčka se skřítky jsou parádní a samozřejmě je prostě nejkrásnější Vikinka:-) Holky krásný víkend Věra♥ Mám Tě ráda ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, srdéčka jsou i pro mě velký favorit.-) srdíčka obecně miluju ve všech podáních a ten tvůj hortenziový je přenádherný!
      a malá kuchařinka je můj anděl...
      Měj se moc krásně, pohlazení a poděkování má milá...děkuji! mám tě ráda ....
      ajka

      Vymazat
  15. Andrejka, ty si zase krásne tvorila! Ten venček je úchvatný, to by ma nenapadlo.
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moničko, moc ti děkuji, jsem moc ráda, když se to mé snažení líbí.-))
      věneček byla má lonská inspirace na německých stránkách , musela jsem si ho hned udělat.-))
      měj se moc krásně papa ajka

      Vymazat
  16. Ajinko, nádherné tvořeníčko !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  17. Ach jo, co na takovou nadílku mám říkat, no prostě nádhera. Jsi neskutečně šikovná. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leuško, ty jsi zlato vid??
      děkuju ti moc:-))
      však tvé prostírky a polštářky jsou skvostné všecky do puntíčku!
      papa ajka

      Vymazat