čtvrtek 29. srpna 2013

Winter time

Krásný dobrý večer  mé milé,



Venku je překrásně , ale na mém stole to dnes vypadalo na čas vánoční.-)) ale to vůbec nevadí, tvoření je přeci krásné v každém ročním období.-))
Dnes bych vám ráda ukázala pár vánočních polštářků, nedávno jsme ukázala jen malůvky, dnes celé polštářky. Moc hezky se mi tvořilo, protože je to splněné přání, které jistě radost udělá.-)vše je malované štětečkem a barvou na textil













A protože radost ráda dělám, ale i dostávám tak bych vám ráda představila moc krásnou práci Michalky, od které mi přišly nádherné lapače , ten malinký jsem dostala jako dárek , do kterého se pochopitelně Viktorka okamžitě zamilovala.-) Michalko, tvá práce je nádherná! děkuji ti!





Nová kolekce od GG je neskutečně krásná, neodolala jsem a pár utěrek si objednala, rozhodně je využiji na polštáře.-))



Dokončila jsem ještě srdéčka od srdéčka pro Věrušku, které bych dala srdíček plnou náruč za to, že se ke mě stále vrací a věří mi , že jí vždy vymyslím něco z čeho má radost.





Další přání bylo v černobílé, podsedáčky a polštáře , vše na přání budoucí majitelky , tak snad se bude vše líbit.

A zas a znovu .-) prostěradla ze sekáče, holky já musela.-))) ty vyšívané korunky jsou prostě bomba!.-))


To by bylo pro dnešní den všecko.-)) Já si jdu dnes hodit nožky hore, učím se plést, pozor .-)))  ale teda ...nevím.-)))) deku , kterou bych si moc přála uplést  do zimy , možná zvládnu do příští zimy , protože mi to vůbec nejde.-))) ale vůbec!!!! pomoc.-))))ale já se kousnu !!!! .-))do jazyka minimálně.-))


Prima večer Andy



37 komentářů:

  1. Andy, no já nemám slov, nádherné !! :))
    TWF Kami*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamí, jsi zlato, děkuju ti moc!
      krásný večer papa ajka

      Vymazat
  2. Krásný večer zlatíčko,
    od rána pořád nakukuji,protože už se mi stýskalo a konečně to přišlo .... to se mi bude dneska hned lépe usínat :-)
    Andrejko srdíčka jsou nádherná,ale tím nákupem v sekáči jsi mě dneska dostala.
    Ps - to jsem ráda,že ti Michalka poslala lapač i pro Viktorku a ten od tebe bude konečně do hostinského :-)
    Krásný večer,pa,pa,pa Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ahojky zlatí moje,
      byla jsem ve skluzu tak jsem vkládání omezila.-))
      Moc ti děkuji za pochvalu srdíček, taky se mi moc líbí.-)) no a prostěradla...to nemám slov.-))) když jsem je viděla srdíčko mi poskočilo.-)))
      No vidíš, ted už bude ve tvém hostinském pokoji čekat ten můj.-)))
      Měj krásný večer papa Ajka

      Vymazat
    2. Jo,jo,jo ... co je Tvoje - to je moje ....a co je moje - do toho ti nic není :-))))))))
      Snad ti ti tak můžu napsat ty moje skupino :-)

      Vymazat
    3. .-))))))no nevím jestli si tohle nepřehnala.-))))
      ještě že seš na mojí vlně.-))) a já na tvojí .-)))

      Vymazat
    4. :-)))) taky jsem chviličku váhala a pak jsem si řekla,že tobě můžu :-)

      Vymazat
    5. přéééésně.-))) u mě můžeš.-))))
      páááá kočko moje a prima víkend ajka

      Vymazat
  3. Andrejko, ta srdíčka jsou nádherná a to krásné malování, achch... ty mi dáváš, já bych asi chtěla umět tak tvořit. Já čekala denně na novinky a hlavně jestli sem nedáš moje polštáře ;-) Krásný večer, Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko ahojky,
      polštářky dám zítra, došla mi baterka ve fotáku.-)) ale jsou bomba!!!! jako vážně se mi děsně líbí.-)))
      jinak ti moc moc děkujiiii a zítra tedy taky tady papa a balíček odešlu taky zítra určitě pak písnu pod.číslo balíčku.

      krásný večer papa ajka

      Vymazat
    2. Ty mi dáváš :-) já se ták těším. Dobrou Lucka

      Vymazat
    3. .-)) tak zítra v průběhu dne vložím foto.-))
      papa dobrou noc ajka

      Vymazat
    4. Ty mi dáváš :-) já se ták těším. Dobrou Lucka

      Vymazat
    5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    6. Vidíš, i mobil mi z toho zešílel :))))

      Vymazat
    7. Lucí.-)))) ses mi tady rozjela.-))))
      pááá a dnes se těš.-)))

      andy

      Vymazat
    8. Vidíš, i mobil mi z toho zešílel :))))

      Vymazat
    9. Vidíš, i mobil mi z toho zešílel :))))

      Vymazat
  4. Dobrej Andrej-už sem myslela,že jste fuč...na vás nečekaná pauza.Ale dočkala sem se.Zase moc krásné věcičky a ty prostěradla-nemám slov.Já se snad k tomu divadlu jednou vydám.Pa Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raduško, dobrý večer
      jojo pauza dlouhá že??.-))) jsem byla trošku ve skluzu a potřebovala víc pracovat na e shopu ...aby se mohl už konečně otevřít.-)))
      prostěradla jsou žůůůžo.-)))a sekáče to chce prostě pátrat a slídit.-))) jednou do týdne...neměli tedy nic jiného, jen toto, ale byl to poklad.-)) ještě jsou zdravotní, heboučký, prostě ideální spánek.-)
      papa andy a díkyyyy!!!

      Vymazat
  5. Andrejko, nádherné. Nevím co ti pochválit víc, takže chválím vše stejně. To malování na textil je prostě super. Jak už jsem jednou psala Klárce - hlava mi neber, jak něco takového můžete vytvořit štetcem a barvou. Ale to bude asi tím, že já jsem na malování naprosto levá, můj manžel kreslí líp než já.
    Měj se krásně, hodně zdaru při pletení a hezkou dovču ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, moc moc ti děkuju za pochvalu, víš to malování ... je to o trenování... dlouho jsem psala jen gelovkou, do dnes dělám konturky malinké pentelgelovkou , ale už vybarvování a další to už jde štětečkem.
      Ale trvalo mi to určitě rok minimálně ...
      na Klárku nemám, ona je v malování určitě nejlepší. Ale jde o to , nebát se...
      jinak já malovat taky neumím.-)) když chce malá něco namalovat najedu na Matýska a jája , ten umí namalovat všechno-)) a podle něj se učíme obě.-))
      Měj se krásně a děkuju za návštěvu papa ajka

      Vymazat
  6. Nádherné, všechno.... opravdu šikovné ručičky:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ájí, děkuju, jste moc hodná.
      Pěkný večer Andy

      Vymazat
  7. Ajko ja sa picnem, už vianočne. Mne sa ešte ani nesnívalo :) Majiteľky budú rozhodne skákať radosťou. A ani veriť sa mi nechce, že ty niečo nevieš. Ja si myslíš, že to pletenie rozhodne dáš. Keď nie túto zimu, tak tú druhú :) Držím palce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko,
      vánočně zatím jen okrajově .-)) on je to pak velký fofr a letos bych si chtěla víc odpočívat tak plním přání už i na vánoce.-))
      a pletení.-))) no to bude boj .-)) možná začnu utěrkou Falby , jestli přijdu na to, jak se to dělá.-)))
      a pak se pokusím o deku...hihi , uvidíme.-)
      Měj krásný den a víkend papa ajka

      Vymazat
  8. Andrejko, jsi neskutečně vitální a pracovitý človíček, obdivuji. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,
      neumím nic nedělat .-)) a když dělám co mě vskutku baví , jde to tak nějak lehce ...
      Měj krásný den a víkend a děkuji za návštěvu papa ajka

      Vymazat
  9. Drahá Andrejko,
    jsem jen na skon na PC mezi krabicemi a balením které vrcholí :-). Dlouho jsem u Vás nebyla, a tohle jsem potřebovala, dobít baterky u Vás na blogu :-) :-). Nááááádhera....tolik krásy ... zlatá opatrujte se a políbení Vikince... Myslím na Vás.
    pááá Lenka (Malenka)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má drahá! přípravy už vrcholí že? moc na vás myslím a obrovsky se těším na zprávu o cíli a spokojenosti.-)) určitě mi napiš Leničko !
      klído na telefon ju?
      Jsem moc ráda, že jsem mohla potěšit očko i duši.-)
      Děkuji za vše Lení, však víš za co vše!
      Dnes v 11 hodin kontrolní rentgen a sundání korzetu, Vikinka se neskutečně těší.-)) a já taky, moc...
      rodinku, přeji jen a jen vše dobré , bude mi smutnoooo.-((((
      papa ajka

      Vymazat
  10. Andrejko, na Tvé dílko můžu říct jen jedno, prostě náááádhera. Majitelky budou mít určitě obrovskou radost.
    To prostěradlo je opravdu bobma,brala bych ho také.
    Pletení zvládneš, Ty jsi šikulka, máš zlaté ručky.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko,
      myslím, že bude radost veliká, už podle emailů to vypadá dobře.-)))
      prostěradla jsem tam nemohla nechat vid?.-))) a za 60 korun jedno?? ...to nešlo.-))))
      a pletení.-))) hihi, zatím to nevypadá .-)) potřebovala bych učitele, který by mi seděl vedle a držel vidlice .-)))))
      moc ti děkuju za návštěvu a pochvalu. papa prima víkend ajka

      Vymazat
  11. Andrejka čo dodať, vankúše nádhera a Tá čierno-biela kolekcia, to som sa pokochkala. Kiež by som vedela tak krásne a zľahka šiť ako Ty. Štrikovanie je jednoduché, Ty to zvládneš ľavou zadnou, ale podľa mňa deka pomalšie pribúda ako pri háčkovaní. Tak nech Ťa v tejto zime už krásne hreje. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,
      moc ti děkuju! černobílá kolekce je návrh paní majitelky a já jen doufám, že se bude vše líbit, ještě nemám echo.-))
      Pletení bude opravdu oříšek.-)) zatím jsem ve fázi vztekání se.-)))
      děkuju ti za podporu , měj se krásně a prima víkend pa ajka

      Vymazat
  12. Andrejko....tolik krásy pohromadě....jsi veliká šikulka.Moc tvé tvořeníčko obdivuji,hlavně psaní a malovaní na textil.Zkusila jsem to jen párkrát s jednoduchými motivy,ale nemám takovou trpělivost...tvá dílka jsou opravdu nádherná.
    Měj se krásně,pa,pa ♥ Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko,
      moc ti děkuji za tvá milí slova, malování je o trénování a ne všechno umím namalovat.-)) kupodivu mě víc baví drobné a náročnější předlohy než ty okoukané La Maison, Paris, Keep...atd....-)) ty už ani nedělám a hledám nové neokoukané...hodně záleží na jaký materiál se maluje...len je nejhorší.-))) pro mě určitě.-))
      každá umíme něco a já zase obdivuji tvé háčkování, to mi hlava nebere.-))
      měj se moc krásně papa ajka

      Vymazat
  13. Krásné věcičky,překrásné tvořeníčko jako vždy,ta prostěradla upřímně závidím!!!Jsem moc ráda,že se lapač líbí a tak nějak jsem doufala,že se ten malý zalíbí a ukořistí si ho princezna pro sebe:-)

    OdpovědětVymazat