sobota 31. srpna 2013

Námořnický věnec

a pár dalších radostí.-)

Dnes jsem měla velkou chut dotvořit si věnec  do chodby. Všechny šité dekorace do chodby jsou srdcovka, na věnec  jsem tedy opět použila mušličky z lonské dovolené , látku jsem kupovala také tam, původně to byl šátek.-) a bílý len, toho je doma vždycky dost.
Mám z věnečku opravdu velkou radost, protože mi bude vždycky připomínat nádherné chvíle s mou rodinou 







Dále jsem se pustila do přípravy recy polštářků, už se moc těším až vše našiju na své místo a podzimní polštáře budou zdobit naší sedačku.





Pracovna...to místo miluju... a syslím.-)) dnes jsem si první část látek roztřídila a srovnala, ted ještě druhou část, která je stále v obýváku .-)) ale to až zase příště, až bude místo.-))





Tvořila jsem pár dýní na přání 






Poslední fotku, to jsem prostě musela vložit.-)) Brácha má takovou nádhernou princeznu , která se pořád jen směje.-)) no není kouzelná??


A tím se s vámi pro dnešní den loučím.-) přeji vám pohodový večer a čupr start  do poprázdninového kolotoče.-)) 
Děkuji moc za návštěvu papa Andy

21 komentářů:

  1. Opät krásne tvorenie si nám ukázala, Andrejka. Páčia sa mi recy vankúšiky a roztomilé tekvičky. Všetko robíš s ohromným citom a vkusom. Malá princezná je rozkošná, nech ju len úsmev sprevádza na každom kroku. Prajem krásny večer, Michaela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko, moc ti děkuji, jsem ráda, že se mé tvoření líbí, já bez toho prostě nedokážu fungovat... ohromně si odpočinu...
      na reci věci se už moc těším , budou to fešáci.-)))
      Malá Kačenko je i strašně hodná a klidná, a k zulíbání.-)))
      Měj se krásně papa ajka

      Vymazat
  2. Tolik krásy v jednom příspěvku! A Kačenka je nádherná, mám zrovna tak úžasného synovce, dáme je dohromady?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světluško,
      děkuji moc!
      Kačenka je náš andílek a pokud jde o ženichy.-))holka bude mít určitě frontu.-)))
      prima víkend papaajka

      Vymazat
  3. Andrejko,můžeš mi říct kdy spinkáš?
    Tohle normální člověk nemůže stíhat :-)
    Je mi jasné,že jsi nasadila i mojí vrtulku,tak ne že mi jí zavaříš :-)
    Moc se mi líbí,jak já říkám "zašité vzpomínky",to dodává to správné kouzlo.
    A neteřinka,ta je kouzelná,Alžbětka se taky pořád směje,tak doufám,že jí to vydrží hodně dlouho,protože co si budeme povídat - s úsměvem jde všechno líp ...
    Pusu Vikince i tobě.
    Pa,pa,pa Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahojky zlato mé rozmilé.-)
      však věneček šel rychle, pivní kostým jak jsem ti včera psala.-))) holka to byla ještě sranda...Karlik došel dom kolem 1...já došívala poslední detaily... ted ho do toho sunu.-))) a vono mu to bylo malé.-)))
      já myslela , že mě trefí... takže všechno jsem přešívala, dneska ráno to dodělala , ale nevyfotila .-)) doufám, že ho někdo cvakne na té akci.-)) protože musí vypadat jako exot.-))) hlavně to pivo na hlavě místo čepice... .-)) no vyřádila jsem se.-))
      a Kačenka je vážně i hrozně hodné miminko...a tvá Alžbětka je překrásná! děkuju ti za fotky
      pusu papa a klidný večer ajka

      Vymazat
    2. No co ti mám povídat,celý den jsem čekala na foto a nic,tak doufám,že se k tobě něco dostane,protože jinak ho do toho budeš muset nasoukat znova :-)
      Teď mi to došlo zlato - to nebyl pivní borec,to bylo malé pivo :-)))))

      Vymazat
    3. .-))))nějak jsme se nestřetli doma.-))) on si vzal dnes malou na fotbal dopoledne a pak nějaký vejlet...já došívala ...a pak jsem si jela pro Vikinku a dovezla mu rovnou kostým.-) snad se ke mě fotka dostane, protože netuším v jakém stavu bude až přijde dnes domů.-))) tedy v jakém stavu bude kostým.-)))
      měj se papa pohlazení
      ajka

      Vymazat
  4. Nádherný věnec, něžný .... a ty polštářky ... krása:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ájí, moc ti děkuji za návštěvu a pochvalu. papa ajka

      Vymazat
  5. Andrejko, nádherné tvořeníčko i bráškova princezna ..... přeju ti krásný víkend ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, děkuji ti moc!
      Kačenka je miláček náš.-)hned bych mu jí vzala .-))
      Měj krásný zbytek víkendu papa ajka

      Vymazat
  6. Andrejko, asi takový věnec taky zkusím, vypadá mooc dobře i ten podzimní. Krajkové aplikace jsou bomba, moje babička mi háčkovala krajkové límečky, jak to jeden čas byla móda, vždycky si na ni vzpomenu :-). Obě princezny jsou kouzelné. pěknou neděli. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško,
      určitě to zkus, jde to dobře a celkem rychle, hlavně je to velký relax.-))
      už se moc těším na velký podzimní venkovní, přírodní materiály, a na vánoční, udělám taky veliký, už si tvořím šité ozdoby na něj.-)) takové hodně vintage.
      těším seee.-))
      háčkované dečky se mi začaly hodně lívit a protože obývák bych chtěla udělat více vintage tak krajky budou ideální.-)
      a máš pravdu, taky jsem musela něco takového kolem krku nosit.-))) včetně kousavých, ale krásných svetrů od babičky.-))))
      děkuji ti za návštěvu měj klidný večer papa ajka

      Vymazat
  7. Andrejka, opäť krásne tvorenie, veniec je nádherný. Výborný nápad s použitím háčkovaných dečiek na vankúše (tiež mám doma veľa nevyužitých malých háčkovaných dečiek)a voja pracovňa je proste úžasná, radosť v nej pracovať. Pozdravujem dcérku a ten malý smejko na záver je nádherný. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,
      moc ti děkuji za návštěvu a pochvalu.-)) háčkované dečky jsou vskutku prima nápad na látkové polštářky a dá se krásně čarovat jak dečku přišít.
      pracovna je opravdu místem relaxu a pohody...
      moc děkuji Aandrejko, přeji prima večer a pohodový zbytek víkendu papa ajka

      Vymazat
  8. Ten věnec je vážně bombastický,moc se mi líbí,jak to nazvat-tvůj vkus nebo cit pro dekorace,někdo něco udělá a stojí to za prd,ale u tebe vždy obdivuji!!!Ta malá je kouzelná,kdybych mohla mít ještě miminko už ho nosím v sobě :-)Přeji krásné dny tobe i oběma princeznám!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Já se tady vždycky tak "nakochám" a zároveň ale chytnu depku, že jako nestíhám a jsem neschopná a tak podobně.. :o)) Ale to neva - Andrejko chválím všechno od začátku až po sem a taky bráchovu princeznu! Je fakt nádherná:)papa, L.

    OdpovědětVymazat
  10. Andrejko, já vám všem přeji krásný podzim, babí léto, krásné nápady....Pa ♥ Věra

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherná princezna :-).. věnečky a všecičko úchvatné..děkuji za překrásnou inspiraci*** U Tebe se človíček vždy pokochá..

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné tvoření!!! hlavně námořnická tématika -super lodička♥

    OdpovědětVymazat