pátek 17. května 2013

Život je krásný ...
říkám si to každý den ráno, když se probudím...už to je zázrak .-)) 

Život beru s pokorou a vděčností, protože všechno co mě v životě přijde do cesty at už strasti, nebo radosti, přijímám  a vstřebávám...a prožívám naplno ...
Miluji vůni moře ...a protože do dovolené je to ještě pár měsíců, udělala jsem si alespon atmosferu jako někde na opuštěné pláži...šum moře, vůně...hromada polštářů, ...víno, časák.... joooo holky, tohle můžu....kdybych byla líná a bohatá, asi bych dopadla právě takhle.-)))) 
Dnešní příspěvek  bude o splněných přáních pro sebe...
Polštářky jsem začala dělat včera večer a dnes před obědem je dodělala ...byla to celkem fuška, ale výsledek, ten mě dostal....dlouho jsem toužila právě po těchto, když jsem je viděla v Háemku tak mě naprosto nadchly , nojo, ale to bych musela krást.-)) takže jsem si udělala kopie, ale ten pocit, ten je k nezaplacení.-))
A protože je to o splněných přáních...dostala jsem jen tak od manžela kabelku, tu kabelku o které jsem opravdu dlouho snila....sny si uchovávám v sobě, moc o nich nemluvím...a přesto se mi plní aniž bych pro to někdy něco extra dělala ...to na životě taky miluju....
Ted už konec písmenkování mé mílé, račte vstoupit do mého snu u moře.-))
Krásný víkend vám všem a převeliké děkuji za návštěvu a milé komentáře. 
Andrea

















22 komentářů:

  1. Krásně se ti povedly:-). Ten pocit chápu:-)).Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,
      děkuju ti moc!!!
      ten pocit k nezaplacení je nejvíc.-))
      pohodový večer a víkend a děkuji za návštěvu
      Andy

      Vymazat
  2. Jejku, jejku! jak w domku na plaży :))) Przepiękne poduchy. U nas styl marynistyczny jest bardzo modny, a takie poduchy, jak u Ciebie, rozchodzą się jak ciepłe bułeczki ;)))
    Ściskam:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sylwí, Nadal brakuje na morze, że -.))
      Dziękuję bardzo za odwiedziny i czekam na kolejny kiedyś ahojjjjj Ajka

      Vymazat
  3. Andrejka tak tomu sa povie pohodička. Tvoje vankúše sú neskutočné a to nie len tieto dnešné, ale všetky, ktoré som doteraz u Teba videla. Proste nádhera. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc ti děkuju za pochvalu, hodně dlouho jsem si na ně myslela a včera večer byl čas na tvoření pro sebe...prostě jsem je musela mít.-))
      jsi moc hodná Andrejko, děkuju.
      krásný večer a víkend
      Andy

      Vymazat
  4. Andrejko....tak tomu říkám opravdová pohodička :o))nádhera
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, pohodu si člověk musí alespon jednou za čas udělat .-))
      děkuji ti za návštěvu a přeji pohodový víkend
      ajka

      Vymazat
  5. No to je paráda! Polštářky jsou bezva, daleko hezčí než ty háemácký, z těch jejich cen mě omejvali... kabelka luxusní, manža zaslouží metál! Krásný víkend, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lení ahojky, no co ti budu povídat, originál je drahý jak volvo.-))) někdy ty ceny nechápu taky ...
      manžel dostává vždy velkouuuu hubičku místo metálu.-))))
      měj taky pohodový víkend a děkujuuuu za návštěvu
      papa ajka

      Vymazat
  6. Andrejko,jsou super...taky jsem se na ně v H&M koukala(teda na netu) vypadají dobře...no asi neodolám a nějaký si udělám..ty tvé jsou úžasnýýýý...přeji ti pohodový víkend papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárí, já je měla v hlavě dlouho, jen nebyl čas tvořit pro sebe...
      však to znáš...
      nejsou dokonalé, ale radost mi dělají a manžel když došel dom, tak si i všiml a řekl, tyjo pecka! to mě moc potěšil.-))
      KLÁRKO, pohodový víkend i tobě papa a co zub?? lepší??

      Vymazat
    2. Ani mě nemluv...včera mi dělal menší stomatochirurgický zákrok a jak injekce přestala působit tak jsem myslela,že bolestí zešílím...musela jsem si vzít 2 prášky od bolesti a mírný otok chladit aby nebyl ještě větší...dnes už je to trošku lepší ale pořád to bolí...a manželovi se nedivím,že se mu líbí vypadají fakt dobře...

      Vymazat
    3. ty bláho! tak to je šílenost... raději bych rodila než zuby... upřímně tě lituju, protože vím co jsou bolesti zubů...
      Tak at to máš brzy v pořádku Klárí.
      papa ajka

      Vymazat
  7. Andrejko to je kráa-moře miluji také a plně s tebou souhlasím s tím prožívání života!!!Ty jsi prostě úžasná osůbka!
    Krásný víkend!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko,
      pojd, odstěhujem se k moři.-) dovedu si představit všude kytky, volánky, krajky...polštáře...víno... vůně, tyrkys...jak já tohle k životu potřebuju ....-)
      a život je třeba žít na plno...pak to teprve stojí zato...
      Však ty jsi moje krevní skupina, to já poznám!
      Pá moje milá a děkuji za návštěvu, krásný večer ajka

      Vymazat
  8. Andrejko jsou luxusní---NÁDHERA :O) Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Andrejko,
    náááádhera veliká .... fotky jako z pláže .... ty polštářky jsou fakt překrásné .... přeju ti krásný víkend ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko ahojky, ještě chybí to moříčkooo.-)))
      moc moc ti děkuju za nahlédnutí a přeji krásný den papa ajka

      Vymazat
  10. Andrejko,neda mne to a musim okomentovat... Ja u more ziju-na jednom z reckych ostrovu:-) zrovna jsme si poridli uzasny nabytek na ven... a takove polstarky by se mne moc hodily:-) Chci se zeptat, byla by drzost vas pozadat o predlohu???
    Diky moc a posilam trochu morskem provoneny pozdrav...

    P.S. Casto nostalgicky koukam na fotky seriku, a vubec ceske prirody... :-D

    Z Korfu zdravi Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko dobrý den,
      jéééé jak vám závidím, ale určitě v dobrém! na polštářky předlohu bohužel nemám, je to pouze originál polštářek H&M , který jsem našla na netu a pak jen našla podobné písmo ve wordu a udělala si předlohu sama .
      To jsem moc nepomohla že?
      Děkuji za provoněný pozdrav a posílám kousek té české zahradní vůně zase já vám.-))
      krásné dny plné slunce papa AJKA

      Vymazat