úterý 28. května 2013

Dobrý večer mé milé,
Dnes bych se moc ráda podělila o velkou radost.-)) 
Pamatujete si to staré škaredé křeslo, na kterém pracuje celá rodina??.-)) tak konečně se chystáme dodělat ho a můžu si ho dovézt domůůů, hurá! 

 Dnes jsem dodělala mimo jiné právě opěrku křesla , materiál jsem zvolila len a malůvky udělala šedivo černé, vím, je to jen mini ochutnávka, ale i tak už ho úplně vidím.-)) do konce týdne vám ho předvedu v celé jeho kráse.-)


A druhá radost, zamilovala jsem se do toho nádherného sekáče, kde nakupuji cejchy,  už jsem jich koupila od první návštěvy dalších šest.-)) ty vám také jednou ukážu v celé jejich kráse. 
Dnes jsem tam koupila tuto nádhernou zástěrku , jsem nadšená, protože jsem po takové dlouho toužila, ani ne tak na vaření, ale spíše jako dekoraci. 





Jak se vám líbí?? 
To je pro dnešní den všechno, přeji vám klidný večer a děkuji za návštěvu a milé komentáře. 
Ajka

9 komentářů:

  1. Andrejko, zrovna jsem si říkala, jak asi to křesílko vypadá, zda už je hotovo.... jsem mooc zvědavá. Zástěrka vypadá dobře, podobnou jsem měla, když jsem byla malá, jen v menším vydání :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, nebyl vůbec čas pracovat na něm, ale už jsem konečně koupila materiál a začala...tak snad mi mamka nedá košem a pomůže mi.-)))
      už ho úplně vidím...těším se jakmalá.-))
      ještě mi dovezou nové skříně na renovaci , potřebuji knihovnu olouhovat...no je toho hodně, ale to je prostě moje droga.-))
      Zástěrka je moc hezká, a hlavně jako nová... baví mě to vždycky všechno vyprat na 90 , dát víc aviváže, vyprat ...a pak se jen kochám.-)))
      krásný večer Danuško
      papa

      Vymazat
  2. Andrejko, na křeslo se moc těším. Sleduji jeho znovunarození od počátku a zrovna tak dlouho ti ho závidím. V dobrém. Měj se krásně drahá a pá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leonko moje, hrozně se těším na finále, a vůbec...až bude doma....-))
      Jsem štastná, že jsem ho od těch popelnic táhla domů.-)))když si vzpomenu, že bylo zasypáno sněhem ještě.-)))
      Taky ti přeji krásný večer papa moje...

      Vymazat
  3. Ahoj Ajko! jaki radosny fartuszek ;)) i piękny materiał kupiłaś. Ta korona jest bardzo ozdobna! Pięknie!
    Pozdrawiam
    Sylwinka :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sylwinko, Liczę bardzo do finału, do wykończenia krzesło :-)) piękny wieczór ajka

      Vymazat
  4. Ajinko, na to křesílko se už moc těším .... už jen ta ochutnávka vypadá úžasně .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, taky se tuze moc těšímmmm.-))snad do konce víkendu bude hotové.-))
      papapa dobrou noc moje milá ajka

      Vymazat
  5. Andrejka, krásne úlovky zo sekáč a už sa teším na kreslo. Andrea

    OdpovědětVymazat