pátek 15. března 2013

RENOVACE BEZ LEGRACE část 2 

Pěkné páteční odpoledne, děvčátka. Ráda se dnes podělím  o velkou radost , kterou mám když jsem dnes viděla  jak je na tom mé křesílko. Bratr to vzal opravdu z gruntu, a křeslo už má pomalu podobu křesla.-)) Měl chut pustit se do staré tabule na psaní a uvidíme, třeba mě ještě překvapí. Je to pro mě opravdu velká pomoc, protože čas je můj velký nepřítel.-) Poslední fotka je z dnešního kroužku , dcera chodí na výtvarku a dnes dělali z hlíny, jsem na ní tak pyšná v 5 letech dokáže takovou krásu...
Přeji všem prima víkend a zase někdy papa Andy










13 komentářů:

  1. Andrejka, dcerka je moc sikovna, ale tomu sa netreba divit. Mamina sikulka a strejda tak isto, tusim aj babicka (vasa maminka) je toriva dusa, mate to v genoch. Usak bude famozny, uz teraz sa mi paci a nove poklady, to su teda ulovky. Krasny vikend. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, moc děkuju za krásnou pochvalu ! dcera je i na malování opravdu hodně šikovná, je pravda, že děda byl malíř, strýc ze Slovenska Ludo Ondrejov byl spisovatel, celá naše rodina něco umí, takže na tom asi něco bude.-))Hledám ted kořeny , kam se dostanu to nevím, ale moc mě to baví pátrat po předcích .
      Jinak ušák, na ten se sama neskutečně těším .-))
      Krásný víkend i vám papa Ajka

      Vymazat
  2. Andrejko,tak křesílko se rýsuje suprově....to bude nádhera...tvoří celá rodinka viď :-)...Vikinka je šikulka má být po kom...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárinko, dnes už vypadá zase úplně jinak.-)) tvoří celá rodina, to sedí.-))) ale zase je to hezké.-)
      Děkuju i za Vikinku, mám velkou radost, že je šikulka...
      papa a krásný víkend
      Ajka

      Vymazat
  3. Andrejko zase samá krása!!!!!Malá je šikulka-po mamince!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko, ty jsi zlatoooo, děkujuuuu!
      krásný víkend Ajka

      Vymazat
  4. Milá Andy, je to úžasné, všechny vaše výtvory a renovace... uz se tesím na výsledek vaší společné práce. Chtěla bych být malou muškou a koukat přes rameno... :o) Mějte se, papa Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, děkuju moc ! Moc se těším na finále, už mám jasnou představu jak bude křesílko vypadat, chvilku jsem váhala, zda nezvolit vzorovanou látku, ale nakonec.-)) to až příště papa Ajka

      Vymazat
  5. Andrejko, no křeslo se klube do krásy a jen musím říct, že ti závidím takového bratra. To je radost. Malinká je šikovná po tobě to je naprosto jasné. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leonko, zlato moje děkuju ti moc ! Bratr je opravdu moc šikovný, stejně tak i mamina....Hrozně je to baví a jde to i znát.
      Viki mi dělá velkou radost, nádherně maluje, začala fotit, to jí baví moc a vidět svět jejíma očima to je pro mě největší dar.
      Měj krásný víkend papa Ajka

      Vymazat
  6. Aji, křesílko už se ti krásně rýsuje, brácha je moc šikovný,..... ale jak tak koukám, kdo z vaší rodiny není ???? ..... ta keramika od Viki je moc roztomilá .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vid?? každým dnem dostává svou novou tvář, moc se těším na finále.-)
      Kdo není šikovný? přemýšlím ale je pravda, že i druhý brácha, ten zase dělá tyjo abych to dobře napsala, erbruš , to stříkání barvy pomocí pistole, dělá nádherný obrazy, druhý bratr zase krásně maluje.... a segry obě jsou taky šikulky....nojo, však se doma pořád něco dělalo tak jsme to okoukali.-))
      Měj krásný den papa moje

      Vymazat
  7. Nádhera, jé, já bych si ho udělala s květinovým vzorem (velké botanické květy na bílém nebo režném podkladu), třeba si vzor namalujete? .-) natočený do zahrady, u něj malý stoleček, knížka, kávička.... :-)
    Dana T.

    OdpovědětVymazat