neděle 10. března 2013




Krásný nedělní večer Všem .
Po delší době jsem konečně tvořila , tentokrát pro sebe :-)) Předloh je tolik, že si člověk stěží  vybere , ale tyto jsou moje opravdové srdcovky:-) Tak jsem si připravila pár malůvek na polštářky .
Je to pro mě veliký relax , kdy beru do ruky štětec a barvu a jen tak v tichu maluju... 
Přeji vám krásný večer .
Andrea 







12 komentářů:

  1. Andrejko krása-jsi šikulka!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Michalko, moc moc děkujuuuuu, tvé tvoření je taky nádhernéééé, krásný večer A.

      Vymazat
  2. Andrejko,a že je to úžasný relax?...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to ti řeknu, je to opravdu nejvíc...však víš sama vid?.... krásný večer Klárí

      Vymazat
  3. Andrejko, opět náááádhera. Měj se krásně Markéta

    OdpovědětVymazat
  4. Ajko, máš krásnej blog, těším se na další příspěvky:-))
    papá zlatí, já jdu hodit něco na háček ;-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ahoj ženoooo.-)) máš taky nádhernýýýý blog! děkuju ti a měj se parádněěěě

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Andrejko moc tě zdravím.Máš krásný blog a nádherné bydlení.
    Měj se moc krásně a krásné jarní tvoření i když teď venku asi chumelí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, ahojkyyyy , moc ti děkujuuu za pochvalu je mi tady dobře! měj krásné jaro, a neboj za pár dnů bude už zase teploučko! papa Ajka

      Vymazat